Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоцак, Михайло Олександрович-
dc.contributor.authorКорж, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-08-04T08:11:43Z-
dc.date.available2023-08-04T08:11:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМоцак М. О., Корж М. В. Функціонування міжнародних роздрібно-торговельних мереж в Україні // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. – 2023. – Т.1. – № 19. – C. 78–86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17241-
dc.description.abstractВ статті досліджено особливості та загальні переваги функціонування міжнародних роздрібно-торговельних мереж. Визначено поняття роздрібної торговельної мережі, як загальної сукупності стаціонарних, нестаціонарних, мобільних, віртуальних суб'єктів роздрібного продажу товарів і послуг, об'єднаних за територіальною ознакою. Встановлено, що міжнародні торговельні мережі, особливо в роздрібній торгівлі, є структурами з більш-менш налагодженими стандартизованими бізнес-процесами, менеджментом і особливим корпоративним кліматом, тому мережі магазинів також пропонують вищу якість обслуговування клієнтів. За особливостями взаємодії та формою розподілу власності запропоновано розрізняти: корпоративні торговельні мережі; торговельні мережі, засновані на розподілі привілеїв; торговельні мережі, засновані на об'єднанні незалежних власників.Обґрунтовано загальні переваги функціонування міжнародних торговельних мереж. Визначено сутнісні характеристики корпоративних торговельних мереж. Обґрунтовано, що на розвиток міжнародної роздрібної мережі, її потреби, її структурну та територіальну організацію впливають різноманітні фактори, найважливіші з яких наступні: соціально-економічні й демографічні; географічні; містобудівні; транспортні; організаційно-технологічні; управлінські; фінансові. Основними факторами цінності для мережевих компаній роздрібної торгівлі споживчих товарів визначено мінімізацію витрат, максимальну ефективність поставок, максимальну гнучкість поставок і швидкість реагування, а також спрощення ланцюжка поставок. Запропоновано всі сучасні торговельні компанії поділяти на: міжнародні (установи цієї мережі розташовані в кількох країнах); національні (заклади такої мережі мають бути розташовані більш ніж у п’яти областях України); регіональні (заклади такої мережі знаходяться в трьох-чотирьох областях України); локальні (філії таких мереж знаходяться в одній-двох областях України).Проаналізовано місце міжнародних торговельних мереж в структурі найбільших продовольчих рітейл-операторів України за сумарною торговою площею.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectторговельна діяльністьuk_UA
dc.subjectміжнародна торговельна мережаuk_UA
dc.subjectсистема ритейлуuk_UA
dc.subjectланцюг постачанняuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.titleФункціонування міжнародних роздрібно-торговельних мереж в Україніuk_UA
dc.title.alternativeFunctioning of international retail networks in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 1, № 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6875-Текст статті-20272-1-10-20230628.pdf266.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.