Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17270
Title: Міжнародні інформаційні технології та їх роль в підвищенні ефективності організації готельно-ресторанної справи
Other Titles: International information technologies and their role in improving the efficiency of organization of the hotel and restaurant business
Authors: Казюка, Наталія Петрівна
Гуменюк, Володимир Володимирович
Семирга, Людмила Ігорівна
Бєлан, Ольга Василівна
Keywords: міжнародні інформаційні технології
програмне забезпечення
готельна справа
ресторанна справа
інтернет речей
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Казюка Н. П., Гуменюк В. В., Семирга Л. І., Бєлан О. В. Міжнародні інформаційні технології та їх роль в підвищенні ефективності організації готельно-ресторанної справи // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. – 2023. – Т.2. – № 19. – C. 29–41.
Abstract: У статті досліджено сутність міжнародних інформаційних систем та технологій у готельно-ресторанній сфері. Обґрунтовано необхідність інтеграції програмного забезпечення у роботу готельних комплексів та ресторанів якоснови формування та посилення конкурентних переваг для суб’єктів господарювання на швидкозростаючому ринку готельно-ресторанних послуг. Висвітлено роль та особливості використання окремих інструментів міжнародних інформаційних технологій та систем у готельно-ресторанному бізнесі. Описано інформаційно-комунікаційні засоби, компоненти та інструменти, що дають змогу збереження, отримання доступу, моніторингу, обробки та передачі інформації у цифровій формі.Розкрито сутність міжнародних інформаційних технологій та систем, їх складових для розвитку готельно-ресторанної сфери; визначено місце та роль інформаційного та програмного забезпечення у діяльності підприємств готельно-ресторанної індустрії; ідентифіковано механізм формування конкурентних переваг суб’єктів господарювання завдяки ефективному впровадженню у їх діяльність системи управління взаємовідносин із клієнтом; подано рекомендації щодо використання передових інструментів, засобів та методів інформаційних систем та технологій у роботу підприємств готельно-ресторанної сфери. Охарактеризовано специфіку застосування інформаційних технологій, які дозволяють оптимізувати управління бізнес процесами у готелях та ресторанах, таких як: інформаційні технології, які дозволяють оптимізувати менеджерську діяльність у готелі та ресторані (комп'ютерні системи централізованого управління готелем, системи управління внутрішніми службами, які забезпечують ефективність обслуговування клієнтів, технології оповіщення про готовність номерів, інформаційні системи, що забезпечують процеси замовлення страв у ресторанах); сервісні інформаційні системи та технології (CRM-системи та глобальні системи бронювання); інформаційні системи та технології, що застосовуються в інтернет-маркетингу. Описано найбільш популярні та завантажувані програми у готельно-ресторанній індустрії у світі за підсумками 2022 року. Визначено найпоширеніші тренди інформаційних систем та технологій у готельно-ресторанному бізнесі, зокрема мобільні технології (мобільні програми, чат-боти, віртуальні черги, QR-коди для меню), безконтактні платежі, інтернет речей, роботи, віртуальні тури. Проаналізовано використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах тимчасового розміщування та організації харчування в Україні.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17270
Appears in Collections:Т. 2, № 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6938-Текст статті-20406-1-10-20230707.pdf380.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.