Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМендела, Ірина Ярославівна-
dc.contributor.authorМендела, Євгенія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-08-09T08:11:25Z-
dc.date.available2023-08-09T08:11:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМендела І. Я., Мендела Є. М. Конкурентоспроможні інноваційні стратегії в курортному бізнесі // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. – 2023. – Т.2. – № 19. – C. 49–56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17272-
dc.description.abstractКурортний бізнес є однією з найбільш динамічних і змінних галузей, яка потребує постійної адаптації до нових тенденцій та вимог споживачів. У цьому контексті, конкурентоспроможні інноваційні маркетингові стратегії стають надзвичайно важливими для успішного розвитку курортного бізнесу. З появою нових конкурентів, зміною смаків туристів та розвитком технологій, компанії, які не можуть забезпечити конкурентоспроможні інноваційні маркетингові стратегії, швидко виходять з ринку. Конкурентоспроможні інноваційні маркетингові стратегії в курортному бізнесі дозволяють компаніям привернути нових клієнтів та зберегти існуючих, щоб забезпечити стабільний потік прибутку та зростання.Дане дослідження присвячене питанням вивчення конкурентоспроможних інноваційних маркетингових стратегій, які дозволять підприємствам курортної сфери бути успішними та конкурентоспроможними на ринку. Дана тема є малодослідженою, оскільки вченими вивчаються інноваційні стратегії та їх вплив на діяльність підприємства, проте курортний бізнес залишається поза увагою. Метою статті є розкриття ролі конкурентоспроможних інноваційних маркетингових стратегій в курортному бізнесі.Дослідження показує, що опрацювання загальних інноваційних стратегій маркетингу вкаже на результат від їх впровадження. Аналіз основних специфічних рис інноваційної діяльності в курортному бізнесі забезпечить генерацію основних інноваційних маркетингових стратегій. Дослідження різноманітних підходів до інноваційних стратегій маркетингу в курортній справі вкажуть на спрямованість щодо залучення нових клієнтів та збільшення продажів. Запровадження інноваційної діяльності курортного підприємства дозволить згенерувати підприємству конкурентоспроможну стратегію перспективного розвитку. Наукова новизна дослідження полягає у виокремленні специфічних рис інноваційної діяльності в курортному бізнесі, оскільки інноваційна діяльність є важливим інструментом для досягнення конкурентної переваги курортного підприємства. Практична значущість дослідження полягає в тому, що його основні положення можуть бути використані в практичній діяльності курортних підприємств.Конкурентоспроможні інноваційні маркетингові стратегії є дуже важливим елементом успішної діяльності курортних підприємств. За цих умов закономірним є підвищення інтересу учених і практиків до маркетингових аспектів у процесі дослідження конкурентоспроможних інноваційних маркетингових стратегій в курортному бізнесі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectкурортний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectіноваціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможніuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможні інноваційні стратегії в курортному бізнесіuk_UA
dc.title.alternativeCompetitive innovative strategies in the resort businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 2, № 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6940-Текст статті-20468-1-10-20230709.pdf265.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.