Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17286
Title: Управління змінами в закладах вищої освіти у досягненні їх конкурентоспроможності
Other Titles: Change management in institutions of higher education in achieving their competitiveness
Authors: Вербовська, Леся Степанівна
Keywords: управління змінами
ЗВО
конкурентоспроможність
лідерство
гнучкість
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Вербовська Л. С. Управління змінами в закладах вищої освіти у досягненні їх конкурентоспроможності // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. – 2023. – Т.2. – № 19. – C. 188–198.
Abstract: У статті досліджено питання управління змінами у закладах вищої освіти в сучасних умовах. Актуальність дослідження є на часі, адже управління змінами формує інструменти та підґрунтя у формуванні конкурентних цілей в умовах змін зовнішнього середовища, яке продиктоване та визначається сучасними тенденціями конкурентних переваг ЗВО; партнерська співпраця зі стейкхолдерами; підвищення конкурентоспроможності науково- педагогічного персоналу; диверсифікація нових сфер наукової діяльності та нові можливості розвитку університету. У процесі написання наукової статті використовувалися різноманітні загальнонаукові методи дослідження. Проведений аналіз показав, що найважливішою складовою у визначенні конкурентних переваг передусім є підвищення якості освіти та позиціонування ЗВО як конкурентоспроможного суб’єкта господарювання на ринку освітніх послуг, здатний сформувати конкурентоспроможного фахівця, адаптованого до ринкових умов, який працюватиме на міжнародному рівні, аналіз надання освітніх послуг споживачам. Удосконалено систему забезпечення процесу реалізації змін. До індикаторів здійснення змін віднесено: організаційний; економічний; управлінський та стратегічний. Проаналізовано міжнародні стажування науково-педагогічного персоналу Університету за визначений період. Здійснено опис Центру, як конкурентоспроможного інструменту Університету, а саме «Центр підвищення кваліфікації НПП ІФНТУНГ», який здатен надавати якісні послуги. Доведено, що ЗВО мають формувати на високому рівні міжнародну репутацію, диверсифікувати міжнародні дослідження та публікації; бути учасником чи/і головним партнером у грантових програмах; презентувати університетські проекти на міжнародних площадках, тощо.Практична цінність дослідження полягає в аналізі факторів міжнародної конкурентоспроможності ЗВО; опис концепцій ключових факторів становлення університету світового класу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17286
Appears in Collections:Т. 2, № 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6959-Текст статті-20475-1-10-20230709.pdf356.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.