Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17312
Title: Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні
Authors: Польова, Леся Василівна
Гуменюк, Галина Михайлівна
Ткачівська, Інна Михайлівна
Гуменюк, Андрій Ігорович
Keywords: соціальні мережі
туристичний продукт
маркетингові методи
Інтернет
Issue Date: 2022
Citation: Польова Л. В. Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні / Л. В. Польова, Г. М. Гуменюк, І. М. Ткачівська, А. І. Гуменюк // Соціально-економічні проблеми і держава». - 2022. - №2(27). -С. 46-55.
Abstract: Проаналізовано вплив соціальних мереж на просування туристичного продукту. В наш час, коли люди намагаються по максимуму все встигати, важливим є використання тих засобів, які полегшують виконання деяких завдань. Серед таких засобів і є Інтернет і соціальні мережі. Детально описано дві найбільш популярні соціальні мережі: Instagram та YouTube. Використовуючи ІТ, можна значно полегшити роботу туристичних підприємств. Системи онлайн-бронювання і туристичні сайти допомагають оформити тур, не виходячи з дому. Відзначено, що головним завданням підприємств індустрії туризму є здатність викликати у клієнта бажання купити тур. І в цьому випадку на допомогу приходить Інтернет-маркетинг, а також соціальні мережі, як один з ефективних інструментів просування туристичного продукту. Відзначено, що сьогодні існує багато різноманітних рекламоносіїв, серед них: преса, телебачення і радіо, зовнішня реклама, реклама в транспорті та ін. Ідентифіковано, що реклама у сфері туристичних послуг має охоплювати особливості регіону та країни потенційних клієнтів, їх звичаї і культуру. Встановлено, що процес просування туристичного продукту в соціальних мережах є ефективним, але досить складним процесом, який потребує спеціальних знань і навиків. Важливо відзначити, що соціальні мережі уже стали повноцінною платформою для ведення бізнесу, в тому числі і туристичного. В цих мережах вдало поєднуються функції, які необхідні для побудови ефективного маркетингу: точна цільова аудиторія; наявність та доступність інформації про потенційних споживачів послуг; можливість комунікації з клієнтами; проста форма створення пропозиції. Встановлено, що швидкість і простота доступу до інформації – головні переваги соціальних мереж. Все більше туристичних підприємств використовують можливості Інтернету для збільшення прибутків.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17312
Appears in Collections:Статті та тези (ФТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Я Польова, Андрій, Інна 2022.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.