Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/17360
Назва: | Ставлення студентів до різних форм організації навчання |
Інші назви: | Students' attitudes towards different forms of educational organization |
Автори: | Гураль, Інеса Михайлівна Смоловик, Ліана Романівна |
Ключові слова: | онлайн-навчання змішане навчання навчальні дисципліни студент |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Гураль І. М. Ставлення студентів до різних форм організації навчання / І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик // Освітні обрії. - 2023. - Т. 56. - № 1. - С. 58-64. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано результати опитування студентів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (ІФНТУНГ) щодо використання різних форм організації навчання: традиційного очного, змішаного та дистанційного. Зроблено висновки про те, що пріоритетні формати навчання студентів відрізняються як для різних напрямів підготовки, так і різних вікових категорій. Авторами доведено, що студенти різних напрямів підготовки мають подібні погляди щодо вибору організації навчання для більшості дисциплін, за винятком математики та іноземної мови, а студенти молодших курсів для вивчення більшості дисциплін надають перевагу очному та змішаному форматам, а старших курсів – дистанційному. Узагальнено, що вибір студентами оптимального формату навчання залежить від усіх досліджених ознак. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/17360 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 56, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7081-Текст статті-20935-1-10-20230904.pdf | 316.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.