Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТерлецький, Р. В.-
dc.date.accessioned2023-10-16T06:22:14Z-
dc.date.available2023-10-16T06:22:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТерлецький Р. В. Деякі аспекти ефективності функціонування Закону України 2662-VIII «Про уточнення назви церков, керівні центри яких знаходяться в країні-агресорі» в умовах воєнного часу // Актуальні проблеми вдосконалення чинного законодавства. - 2023. - № 62. - С. 1.1-1.13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17479-
dc.description.abstractВ статті досліджена проблема ефективності функціонування Закону України 2662-VIII «Про уточнення назви церков, керівні центри яких знаходяться в країні-агресорі» в умовах воєнного часу. Наголошено, що після проголошення незалежності України важливе місце посіли закони про свободу віросповідання, як суб’єктивне юридичне право, та релігійні організації, як інструмент та система задоволення релігійних потреб; також проаналізовано основні закони, підзаконні акти та укази що забезпечують право на свободу віросповідання в Україні Проведено аналіз ефективності дії Закону України №2662-VIII «Про внесення зміни до статті 12 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації»» від 20 грудня 2018 року та механізмів втілення цього закону на практиці через виконавчі органи влади. Зауважено про ризики про трактування цього Закону в контексті порушення прав людини та про можливості для створення інформаційних приводів про «утиски віри» для пропаганди російського медіапростору. Зазначено, що Закон № 2662-VIII зобов’язує тільки до корекції назви релігійної організації, і аж ніяк до зміни філософії цієї організації в розрізі питань національної безпеки і державотворення. У статті пояснюється поняття ефективності законодавчого нововведення саме на момент його прийняття. Вказано, що така ефективність визначається динамічно – суспільно-історичними позитивними змінами. Наголошено, що для визначення всеохоплюючої мети яка ставиться перед законами чи актами є необхідність до моменту їх імплементації у правове поле держави у проведенні телеологічного аналізу, аналізу соціальної потреби, репрезентативності тощо. Зазначено, що є потреба розробити законопроект про перереєстрацію у визначений термін всіх без винятку релігійних організацій, розширити повноваження виконавчої влади при створенні релігійних об’єднань і посилити контроль правоохоронних органів за їх діяльністю.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectрелігіяuk_UA
dc.subjectсвобода віросповіданняuk_UA
dc.subjectсвобода совістіuk_UA
dc.subjectпринципи рівноправностіuk_UA
dc.subjectмеханізми впливуuk_UA
dc.subjectрелігійні організаціїuk_UA
dc.subjectрелігійні об’єднанняuk_UA
dc.subjectцеркваuk_UA
dc.subjectтелеологічний аналізuk_UA
dc.subjectефективність законуuk_UA
dc.subjectдержавна релігіяuk_UA
dc.subjectкраїна-агресорuk_UA
dc.subjectканонічний зв’язокuk_UA
dc.subjectмайнове правоuk_UA
dc.titleДеякі аспекти ефективності функціонування Закону України 2662-VIII «Про уточнення назви церков, керівні центри яких знаходяться в країні-агресорі» в умовах воєнного часуuk_UA
dc.title.alternativeSome Aspects of the Efficiency of the Law of Ukraine 2662-VIII «On the Specification of Church Names with Governing Centers Located in an Aggressor Country» in Wartime Conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 62

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7122-Текст статті-21128-1-10-20230918.pdf311.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.