Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/17668
Назва: | Теорія полярних протилежностей в аналізі освітнього контексту |
Інші назви: | Theory of Polar Oppositions in the Analysis of Educational Context |
Автори: | Іріс Росса, Каріна |
Ключові слова: | освіта одиниця генеративність полярні протилежності |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Іріс Росса К. Теорія полярних протилежностей в аналізі освітнього контексту / К. Іріс Росса // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 3. - С. 39-47. |
Короткий огляд (реферат): | Ми живемо в соціальному середовищі, яке характеризується значною поляризацією. Ця реальність пронизує дискурси в політичній, релігійній, економічній, соціальній і навіть освітній сферах. У цій статті запропоновано теорію полярних опозицій Романо Ґвардіні як можливе застосування в освіті. Роздуми діалогізують з думкою Папи Франциска, який висуває чотири принципи, пов'язані з біполярною напруженістю, для виховання людей у мирі та братерстві: (а) час вищий за простір; (б) єдність перемагає конфлікт; (в) реальність важливіша за ідею; (г) ціле є більшим за частини. Папа Франциск у своїх численних промовах, звернених до світової освітньої спільноти, висвітлює деякі аспекти, які зараз перебувають в опозиції, суперечать один одному. Завдяки застосуванню методу аналізу Atlas.ti проаналізовано основні контрастні концепції. Виявлено деякі антиномії, які можуть знайти творчий і плідний вихід через конкретні освітні пропозиції. Виокремлено три пари протилежностей: формальна і неформальна освіта; освіта, яку пропонують контексти центру і периферії; глобальний вимір і потреба у наближенні (локальності). Ці протилежності знаходять у “живому бетоні” можливий вихід до більшої творчості завдяки застосуванню принципів розрізнення, які впорядковують систему екстремальних полярностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/17668 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 10, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7161-Текст статті-21366-1-10-20231019.pdf | 618.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.