Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІріс Росса, Каріна-
dc.date.accessioned2023-10-26T08:05:20Z-
dc.date.available2023-10-26T08:05:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІріс Росса К. Теорія полярних протилежностей в аналізі освітнього контексту / К. Іріс Росса // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 3. - С. 39-47.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.10.3.39-47-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17668-
dc.description.abstractМи живемо в соціальному середовищі, яке характеризується значною поляризацією. Ця реальність пронизує дискурси в політичній, релігійній, економічній, соціальній і навіть освітній сферах. У цій статті запропоновано теорію полярних опозицій Романо Ґвардіні як можливе застосування в освіті. Роздуми діалогізують з думкою Папи Франциска, який висуває чотири принципи, пов'язані з біполярною напруженістю, для виховання людей у мирі та братерстві: (а) час вищий за простір; (б) єдність перемагає конфлікт; (в) реальність важливіша за ідею; (г) ціле є більшим за частини. Папа Франциск у своїх численних промовах, звернених до світової освітньої спільноти, висвітлює деякі аспекти, які зараз перебувають в опозиції, суперечать один одному. Завдяки застосуванню методу аналізу Atlas.ti проаналізовано основні контрастні концепції. Виявлено деякі антиномії, які можуть знайти творчий і плідний вихід через конкретні освітні пропозиції. Виокремлено три пари протилежностей: формальна і неформальна освіта; освіта, яку пропонують контексти центру і периферії; глобальний вимір і потреба у наближенні (локальності). Ці протилежності знаходять у “живому бетоні” можливий вихід до більшої творчості завдяки застосуванню принципів розрізнення, які впорядковують систему екстремальних полярностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectодиницяuk_UA
dc.subjectгенеративністьuk_UA
dc.subjectполярні протилежностіuk_UA
dc.titleТеорія полярних протилежностей в аналізі освітнього контекстуuk_UA
dc.title.alternativeTheory of Polar Oppositions in the Analysis of Educational Contextuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 10, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7161-Текст статті-21366-1-10-20231019.pdf618.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.