Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/17668
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іріс Росса, Каріна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T08:05:20Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T08:05:20Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Іріс Росса К. Теорія полярних протилежностей в аналізі освітнього контексту / К. Іріс Росса // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 3. - С. 39-47. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/jpnu.10.3.39-47 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/17668 | - |
dc.description.abstract | Ми живемо в соціальному середовищі, яке характеризується значною поляризацією. Ця реальність пронизує дискурси в політичній, релігійній, економічній, соціальній і навіть освітній сферах. У цій статті запропоновано теорію полярних опозицій Романо Ґвардіні як можливе застосування в освіті. Роздуми діалогізують з думкою Папи Франциска, який висуває чотири принципи, пов'язані з біполярною напруженістю, для виховання людей у мирі та братерстві: (а) час вищий за простір; (б) єдність перемагає конфлікт; (в) реальність важливіша за ідею; (г) ціле є більшим за частини. Папа Франциск у своїх численних промовах, звернених до світової освітньої спільноти, висвітлює деякі аспекти, які зараз перебувають в опозиції, суперечать один одному. Завдяки застосуванню методу аналізу Atlas.ti проаналізовано основні контрастні концепції. Виявлено деякі антиномії, які можуть знайти творчий і плідний вихід через конкретні освітні пропозиції. Виокремлено три пари протилежностей: формальна і неформальна освіта; освіта, яку пропонують контексти центру і периферії; глобальний вимір і потреба у наближенні (локальності). Ці протилежності знаходять у “живому бетоні” можливий вихід до більшої творчості завдяки застосуванню принципів розрізнення, які впорядковують систему екстремальних полярностей. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | одиниця | uk_UA |
dc.subject | генеративність | uk_UA |
dc.subject | полярні протилежності | uk_UA |
dc.title | Теорія полярних протилежностей в аналізі освітнього контексту | uk_UA |
dc.title.alternative | Theory of Polar Oppositions in the Analysis of Educational Context | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 10, № 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7161-Текст статті-21366-1-10-20231019.pdf | 618.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.