Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17703
Title: Планшети в середній освіті – дослідження поглядів студентів у контексті особистих рис і професійних уподобань
Other Titles: Tablets in High School Education an Exploration of Student Perspectives in the Context of Personality Traits and Professional Preferences
Authors: Франя, Моніка
Скоп, Кароліна
Keywords: цифрова освіта
мобільна освіта
технології в дидактиці
навчання на основі планшетів
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Франя М. Планшети в середній освіті – дослідження поглядів студентів у контексті особистих рис і професійних уподобань / М. Франя, К. Скоп // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 3. - С. 208-217.
Abstract: Актуальність теми зумовлена активним упровадженням планшетів у навчальній діяльності, що спонукає до потреби розгляду думок студентів в польській середній школі, де планшети слугують дієвими інструментами на всіх уроках. У статті представлено можливий зв'язок між особистими рисами та використанням електронних пристроїв у навчальних цілях. Проведене дослідження включало групу учасників із 55 студентів (29 жінок, 22 чоловіків, при цьому 4 учасники не зазначили свою стать) із середньої школи в Бельсько-Бяла, Польща. Вагомим є факт, що цей заклад з 2021 року прийняв iPad як невід'ємні інструменти для всіх форм навчання, включаючи індивідуальні, колективні та спільні підходи до організації навчання. Учасниками дослідження стали молоді особи віком від 16 до 19 років. Дослідження було проведено за допомогою діагностичного опитувального методу, а також двох психологічних тестів: NEO Five-Factor Inventory NEO-FFI від P.T. Costa та R.R. McCrae – польська адаптація (Б. Завадскі та ін., 1998) та анкета з декількома ми відповідями WKP (A. Maтчак та ін., 2006). Опитування респондентів показали, що використання планшета допомагає засвоювати нову інформацію швидше, а це робить навчання більш цікавим та захоплюючим. Студенти з вищим рівнем дисциплінованості оцінюють аспекти використання планшета, пов'язані з виконанням шкільних обов'язків та навчанням. Кореляцію між академічною успішністю студентів і ступенем екстраверсії можна спостерігати у сферах, де використання планшетів переплетене з соціальною взаємодією. Результати також вказують на можливий зв'язок між сприйняттям використання планшетів і рівнем потреби в стимуляції у робочому / навчальному середовищі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17703
Appears in Collections:Т. 10, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7176-Текст статті-21433-1-10-20231020.pdf840.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.