Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17713
Title: Бути дружнім, ніколи не дружити - якість стосунків між неповнолітнім та вихователем
Other Titles: Be Friendly, Never Friend – Quality of Relationship Between Juvenile and Educator
Authors: Марцін, Юрчик
Keywords: особистість
виховання
неповнолітні
виховні стосунки
соціальна реабілітація
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Марцін Ю. Бути дружнім, ніколи не дружити - якість стосунків між неповнолітнім та вихователем / Ю. Марцін // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 3. - С. 218-227.
Abstract: Професія вихователя в СІЗО, безсумнівно, вимагає специфічних умінь, навичок, конкретних знань, оскільки з самого початку своєї роботи педагог повинен взаємодіяти з молоддю, яка часто є прикладом патологічної моделі поведінки. У статті розглядаються парадигми соціально-реабілітаційної педагогіки. Акцентуючи на процес соціальної реабілітації неповнолітніх, автор приводить постать педагога соціальної реабілітації, який, безсумнівно, відіграє в цьому процесі важливу роль. Доведено, що роль вихователя, що сприймається як людина, що допомагає, не найпростіша, особливо в роботі з деморалізованими особами, які не дотримуються соціальних і правових норм. Обґрунтовано тезу про те, що персонал повинен позитивно ставитися до цілей соціальної реабілітації. Основна мета статті – сучасні роздуми про розуміння мистецтва вихователя, соціально-реабілітаційного педагога, спілкування, стосунків вихователя та підлітка, бар’єрів у повсякденній роботі з неповнолітніми у соціально-реабілітаційних центрах. Як аутотелічна цінність, неповнолітні, котрі перебувають у соціально-реабілітаційних закладах, заслуговують на суб’єктивні стосунки з вихователем та розуміння, чиї компетенції, бажання особистісного розвитку та знання їхніх слабких сторін, сприятимуть створенню взаємодії, що ініціює процес моральної трансформації неповнолітнього.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17713
Appears in Collections:Т. 10, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7177-Текст статті-21437-1-10-20231020.pdf445.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.