Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17752
Title: Розвиток читацької компетентності учня: читаємо смисли, відтворюємо моделі світу та поведінки персонажів, розвиваємо ціннісне ставлення до життя
Other Titles: Development of Student's Reading Competence: We Read Meaning, Recreate Models of the World and Behavior of Characters, Develop Valuable Attitude Towards Life
Authors: Островська, Галина Олександрівна
Keywords: дослідження
емоції у навчанні
засвоєння смислів
читацька компетентність
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Островська Г. О. Розвиток читацької компетентності учня: читаємо смисли, відтворюємо моделі світу та поведінки персонажів, розвиваємо ціннісне ставлення до життя / Г. О. Островська // Освітні обрії. - 2023. - Т. 56. - № 1. - С. 78-84.
Abstract: У статті розглянуто питання впровадження компетентнісного підходу до вивчення художньої літератури у школі. Проаналізовано дослідження сучасних науковців з формування читацької компетентності учнів. Зроблено спробу надання вчителю ключів-підказок для мотивації учнів до читання, пошуку соціокультурних смислів, їх інтерпретації. Розкрито психологічний аспект читання: він полягає в тому, що фундаментом твору як емоційно-вольової діяльності письменника та сприймання читача є їх емоційно-ціннісна сфера, соціоемоційні навички. Запропоновано завдання на пошук смислів, алгоритм роботи над прочитаним, читацькі ключі для роботи з текстом (емоційні смисли, реконструкція авторської моделі світу та поведінки персонажів, «примірювання» смислів і засвоєння особистісно значимого).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17752
Appears in Collections:Т. 56, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7085-Текст статті-20947-1-10-20230905.pdf293.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.