Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17756
Назва: Технологія інтегрованого навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
Інші назви: Technology of Integrated Learning in Language and Literary Education Classes
Автори: Качак, Тетяна Богданівна
Близнюк, Тетяна Олександрівна
Kachak, T.
Blyznyuk, T.
Ключові слова: інтегроване навчання
комунікативна компетентність
іншомовна компетентність
інтерактивні методики
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Качак Т. Б. Технологія інтегрованого навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі / Т. Б. Качак, Т. О. Близнюк // Освітні обрії. - 2023. - Т. 56. - № 1. - С. 89-94.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості реалізації потенціалу технології інтегрованого навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Зауважено, що інтегроване навчання ґрунтується на комплексному підході, а його мета – формування в учнів цілісного уявлення про навколишній світ, системи знань і вмінь; активізація їхньої пізнавальної діяльності та мотивації; забезпечення інтерактивної взаємодії та ефективної реалізації розвивально-виховних функцій навчання; розвиток уміння вчитися впродовж життя й використовувати здобуті знання і навички на практиці. Окреслено основні принципи інтеграції у процесі засвоєння здобувачами освіти мовно-літературного матеріалу. Розроблено трирівневу методичну модель інтеграції уроків мовно-літературної освітньої галузі. Запропоновано поетапні алгоритми інтегрованих уроків рідної мови і читання, уроків іноземної мови і читання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/17756
Розташовується у зібраннях:Т. 56, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7087-Текст статті-20953-1-10-20230905.pdf425.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.