Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванишин, Ірина Мирославівна-
dc.contributor.authorІванишин, Юрій Ігорович-
dc.contributor.authorКовальчук, Лідія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-03-23T08:26:29Z-
dc.date.available2020-03-23T08:26:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІванишин, Ю. І., Ковальчук Л. В., Іванишин І. М. Особливості психологічних характеристик підлітків з різним рівнем рухової активності і різною спортивною спеціалізацією // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 128-134.uk_UA
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18967-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1779-
dc.description.abstractРезультати досліджень дали змогу описати особливості психологічних характеристик підлітків 13– 14 років, які не займаються додатковою руховою активністю в позаурочний час, займаються у секціях волейболу та баскетболу, а також екстремальними видами спорту: скейтбордингом та роллерспортом. Отримані показники дозволили встановити, що підлітки 13–14 років, які займаються екстремальними видами спорту, характеризуються в цілому більш вищими показниками пам'яті (механічної, логічної, зорової), мислення та здатності до саморегуляції психічних станів порівняно з їх однолітками, які займаються ігровими видами спорту, або не займаються додатково. Результаты исследований разрешили описать особенности психологических характеристик подростков 13–14 лет, которые не занимаются дополнительной двигательной активностью во внеурочное время, занимаются в секциях волейбола и баскетбола, а также экстремальными видами спорта: скейтбордингом и роллерспортом. Полученные результаты позволили установить, что подростки 13–14 лет, которые занимаются экстремальными видами спорта, характеризуются в целом более высокими показателями памяти (механической, логической, зрительной), мышления и способности к саморегуляции психических состояний по сравнению с их сверстниками, занимающимися игровыми видами спорта или не занимаются дополнительно. Psychological research indicates that the perception of the extreme sport participant needs some clarifications. This article will present some of the important research that has been done within the field, and will also discuss the psychological peculiarities that drives adolescents toward taking extreme risks. Participants (n = 192) included adolescents aged 13–14 years do not engage sport outside of schools (n = 102), engage in the volleyball and basketball sections (n = 48) and in extreme sports: skateboarding and roller-sport (n = 42) studying at the I-III levels school number 5, 11, 17, 23, 28 of Ivano-Frankivsk. The psychological evaluation results were obtained from a standardized psychological questionnaires: «Susceptibility to stress», «Study of total emotional orientation» by B. Dodonov, «Emotional and volitional qualities measuring technique» by Taylor Eysenck, Roong, Rotter processing by Kondratyeva, «Person's character quiz», «Personal Aggression and Conflict Questionnaire», «Logical and Mechanical Memory Test» and «Visual Reproduction Questionnaire». The results of the research allowed to describe the peculiarities of the psychology of adolescents aged 13–14 years do not engage sport outside of schools, engage in the volleyball and basketball sections and in extreme sports: skateboarding and roller- sport. The obtained results made it possible to establish that adolescents aged 13–14 who are engaged in extreme sports are characterized in general by higher indicators of memory (mechanical, content, visual), thinking and self-regulation of mental states compared to their peers involved in game sports or don’t go in for sports.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectігрові види спортуuk_UA
dc.subjectекстремальні види спортуuk_UA
dc.subjectемоційно-вольові якостіuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectконфліктністьuk_UA
dc.subjectмеханічна пам'ятьuk_UA
dc.subjectлогічна пам'ятьuk_UA
dc.subjectзорова пам'ятьuk_UA
dc.subjectподросткиuk_UA
dc.subjectигровые виды спортаuk_UA
dc.subjectэкстремальные виды спортаuk_UA
dc.subjectэмоционально-волевые качестваuk_UA
dc.subjectагрессивностьuk_UA
dc.subjectконфликтностьuk_UA
dc.subjectмеханическая памятьuk_UA
dc.subjectлогическая памятьuk_UA
dc.subjectобразная памятьuk_UA
dc.subjectadolescentsuk_UA
dc.subjectplaying sportsuk_UA
dc.subjectextreme sportsuk_UA
dc.subjectemotional and volitional qualitiesuk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjectconflictnessuk_UA
dc.subjectmechanical memoryuk_UA
dc.subjectcontent memoryuk_UA
dc.subjectvisual memoryuk_UA
dc.titleОсобливості психологічних характеристик підлітків з різним рівнем рухової активності і різною спортивною спеціалізацієюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФФВС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanyshyn_Kovalchuk_Ivanyshyn.pdf642.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.