Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1784
Назва: ВЗАЄМИНИ ТРАДИЦІЙНОГО І ПОСТМОДЕРНОГО У КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОМУ ПРОСТОРІ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА 80—90-х РОКІВ ХХ СТОРІЧЧЯ
Інші назви: RELATIONS BETWEEN THE TRADITIONAL AND THE POSTMODERN IN THE CULTURAL AND ARTISTIC SPACE OF IVANO-FRANKIVSK IN THE 80—90s OF THE XX CENTURY
Автори: Бабій, Надія Петрівна
Ключові слова: Івано-Франківськ, сприйняття народної спадщини, професійні художники, « Станіславський феномен» , андеграунд, постмодернізм.
Ivano-Frankivsk, perception of national heritage, professional artists, «Stanislav phenomenon», underground, postmodernism.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національна академія наук України та Інститут народознавства НАН України
Бібліографічний опис: Народознавчі зошити
Серія/номер: и. № 6 (150);1708-1720
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене вивченню регіональних неакадемічних культурно-мистецьких процесів кінця ХХ ст., їх ролі у розвитку новітньої візуальної культури Івано-Франківська та місця у загальноукраїнському культурному просторі. Неакадемічна творчість розглядається як один з рушіїв розвитку культури, що знаходиться у протиріччі з офіційним мистецтвом (в т. ч. народним). Прагнення змін, пошук нових форм, критика дійсності відобразились у багатогранності феноменів перелому епох, а культурно-мистецька творчість опинилась поміж минулим і майбутнім, « класикою» та постмодернізмом. Мета дослідження. З’ясувати характер взаємодії між академічними та альтернативними формами мистецтва в Івано-Франківську наприкінці ХХ ст., що виявляють діалог особистості із колективною моделлю творчості. Хронологічні межі дослідження — 80—90-ті рр. ХХ сторіччя. Завдання та предмет дослідження. Порівняти творчість митців, індивідуальний стиль яких зазнав впливу народного мистецтва, зазначити їх приналежність до мистецьких формацій Івано-Франківська, визначити ступінь взаємоконтактів один з одним. Автор дослідження доходить висновку, що межах вузького середовища Івано-Франківська наприкінці ХХ сторіччя відзначено багатство візуальних мистецьких форм, що виявляють діалог особистості із колективною моделлю творчості. Прояви цих процесів спостерігаємо як в академічних видах мистецтва, так і в альтернативних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1784
ISSN: ISSN 1028-5091.
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ННІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf662.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.