Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17926
Title: Концептуальний напрямок у дизайні хутрових виробів
Other Titles: Conceptual direction in the design of fur products
Authors: Сандюк, Лариса Петрівна
Сандюк, Володимир Сергійович
Keywords: концепт
концепція
колекція
тренд
дизайн
хутро
індивідуальний образ
стиль
мода
проектування
Issue Date: 2023
Publisher: Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Сандюк Л. П., Сандюк В. С. Концептуальний напрямок у дизайні хутрових виробів // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 60. Том 3. – С. 98-103.
Abstract: У статті охарактеризовано поняття «концепт», «концептуальність», «колекція», «тренд», «мода», «стиль», «дизайн». Описано процес та етапи концептуального підходу до конструювання та дизайну колекцій з хутра. Охарактеризовано поняття концептуалізму як напрямку в мистецтві. Проаналізовано специфіку концепції дизайну хутрових моделей, стилістичні особливості та вплив структури матеріалу, висоти та густини ворсу, на призначення колекції та її класифікацію. Також описано вплив модних тенденцій та інновацій на формування концепцій дизайну хутрових моделей. Визначено фактори, що впливають на формування концепції художньої виразності в дизайні виробів з хутра, їхні характеристики та взаємовпливи. Описано види та типи колекцій виробів з хутра за їх призначенням та технологічними характеристиками. Закцентовано увагу на основних принципах та завданнях в концептуальному проектуванні та хутровій індустрії – цілісність образу та проблеми в сучасному дизайні, з урахуванням вимог сьогодення та тенденцій моди, з розвитком технологій та технічних інновацій. Вказано на те, якою важливою є ідея та концептуальний підхід для того, щоб успішно створити задуману колекцію та її дизайн, врахувати виклики та плинність моди сьогодення. Досліджено як у концептуальному проектуванні хутрових моделей враховуються головні вимоги до якості виробу: функціональні, практичні, утилітарні, технологічні, естетичні, ергономічні, економічні, екологічні тощо; як вони взаємодіють і впливають на людину, враховуючи «психоаналіз», індивідуальні особливості художника та споживача. Зазначено важливе концептуальне завдання в хутровій індустрії, яке стоїть перед дизайнером – підкреслити красу та індивідуальність людини, створивши досконалий образ і стиль, опираючись на модні тренди та екологічне використання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17926
Appears in Collections:Статті та тези (ННІМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.