Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17954
Title: Економіка креативності: інноваційні підходи у ресторанному бізнесі
Authors: Мендела, Ірина Ярославівна
Подолян, Михайло Іванович
Keywords: ресторан
креативність
інновації
Issue Date: 2023
Citation: Мендела І., Подолян М. Економіка креативності: інноваційні підходи у ресторанному бізнесі. Теорія і практика сучасної економіки : матеріали ХXІV Міжнародної науково-практичної конференції : 20 жовтня 2023 р. [Електронний ресурс] / відп. ред. Р. В. Манн ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси : ЧДТУ, 2023. С.130-132
Abstract: У світі економіки креативності інновації є ключовим фактором успіху для ресторанного бізнесу. Здатність пристосовуватися до змін і постійно знаходити нові способи задоволення клієнтів може забезпечити стійкий ріст та економічний успіх в цій галузі. Такий підхід вимагає від ресторанів не лише творчості в кулінарному процесі, але і гнучкості у вирішенні організаційних завдань та використанні сучасних інструментів управління. Крім того, інновації сприяють створенню неперевершеного досвіду для клієнтів і можуть визначити майбутній успіх ресторану в умовах зростаючої конкуренції.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17954
Appears in Collections:Статті та тези (ФТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КонференціяЧДТУ2023-130-132.pdf269.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.