Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМендела, Ірина Ярославівна-
dc.contributor.authorНовосьолов, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2023-12-04T10:49:04Z-
dc.date.available2023-12-04T10:49:04Z-
dc.date.issued2018-05-10-
dc.identifier.citationМендела І.Я., Новосьолов О.В. Бізнес-планування підприємств курортного господарства: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Фоліант, 2018. 140 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18076-
dc.description.abstractСтановлення й розвиток ринкової системи господарювання в Україні потребують принципово нових підходів до організації управління підприємницькою діяльністю на всіх рівнях. Практична реалізація будь-якого комерційного проекту значно ускладнюється чи навіть стає неможливою без попередньо розробленого бізнес-плану. Цей письмовий документ є не лише дійовим важелем управління фірмою (підприємницькою діяльністю), а й засобом необхідного зовнішнього фінансування для започаткування нового або розширення діючого бізнесу. Головними завданнями дисципліни «Бізнес-планування підприємств курортного господарства» є: – розвиток умінь самостійно виконувати відбір показників для складання плану, оцінювати фінансово-економічний стан підприємства та розробляти оперативні плани; – набуття навичок планування виробничої діяльності підприємства та складання бізнес-плану курортного підприємства; – доведення доцільності й обов’язковості використання бізнес-планів як надійного фінансово-економічного інструменту розвитку й підвищення ефективності всіх сфер сучасного бізнесу. У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати: – основні теоретичні положення для складання бізнес-плану з курортної справи; – класифікацію бізнес-планів та видів планування на курортному підприємстві; – види проектів та їх призначення; – перелік основних робіт по складанню бізнес-плану з курортної справи. вміти: – використовувати нормативно-правову та технічну документацію, науково-технічну літературу та застосовувати отриманні знання на практиці; – проводити дослідження та відбір показників для складання бізнес-плану, використовуючи розглянуті в науковій дисципліні методи; – аналізувати результати досліджень, використовувати їх для оптимізації фінансово економічного стану курортного підприємства; – розробляти оперативні плани; – складати бізнес-план підприємства курортного підприємства. В посібнику розглянуто загальні характеристики бізнес-плану; його сутність, роль у ринковій системі господарювання, підготовчу стадію розробки, структурну побудову, логіку складання та оформлення. Особлива увага приділяється створенню інформаційного поля для бізнес-плану, традиційній методології формування й виокремлювання етапів його складання. Висвітлено зміст і конкретна технологія розробки окремих розділів бізнес-плану, зокрема: 1) галузь, фірма та її продукція; 2) дослідження ринку; 3) маркетинг-план; 4) виробничий план; 5) організаційний план; 6) фінансовий план; 7) оцінка ризиків. Для наближення навчального матеріалу до конкретних деталей підприємницької діяльності подано орієнтовний перелік питань, на які необхідно відповісти в процесі розробки відповідних розділів бізнес-плану.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisher"Фоліант"uk_UA
dc.subjectБізнес-планування, підприємства курортного господарстваuk_UA
dc.titleБізнес-планування підприємств курортного господарстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Навчальні матеріали (ФТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.