Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18290
Title: БЕЗКОНТАКТНІ ПОСЛУГИ ГОСТИННОСТІ
Authors: Польова, Леся Василівна
Максименко, Ілона
Keywords: гостинність, безконтактні послуги, іновації
Issue Date: 2022
Citation: Польова Л.В., Максименко І. Безконтактні послуги гостинності. Готельно-ресторанний бізнес і курортна справа України : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Готельно-ресторанний бізнес і курортна справа України». Івано-Франківськ, 2022. С. 215-218.
Abstract: Спілкування обличчям до обличчя завжди було невід’ємною частиною індустрії гостинності. І здавалося, що це ніколи не зміниться. Проте життя сповнене сюрпризів, а нові технології не перестають з’являтися. Вони, безсумнівно, впливають на всі сфери нашого життя, навіть ті, які найменш сприйнятливі до інновацій. Очевидно, пандемія сприяла сильному бажанню триматися на відстані. І, що ще дивніше, це бажання проявляється у зростанні довіри до технологій. Сьогодні близько 86% гостей охоче вибирають готелі, які надають безконтактні функції самообслуговування, такі як мобільна реєстрація, консьєрж та послуги бронювання об’єктів
URI: http://hdl.handle.net/123456789/18290
Appears in Collections:Статті та тези (ФТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БЕЗКОНТАКТНІ ПОСЛУГИ ГОСТИННОСТІ.pdf352.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.