Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18290
Назва: БЕЗКОНТАКТНІ ПОСЛУГИ ГОСТИННОСТІ
Автори: Польова, Леся Василівна
Максименко, Ілона
Ключові слова: гостинність, безконтактні послуги, іновації
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Польова Л.В., Максименко І. Безконтактні послуги гостинності. Готельно-ресторанний бізнес і курортна справа України : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Готельно-ресторанний бізнес і курортна справа України». Івано-Франківськ, 2022. С. 215-218.
Короткий огляд (реферат): Спілкування обличчям до обличчя завжди було невід’ємною частиною індустрії гостинності. І здавалося, що це ніколи не зміниться. Проте життя сповнене сюрпризів, а нові технології не перестають з’являтися. Вони, безсумнівно, впливають на всі сфери нашого життя, навіть ті, які найменш сприйнятливі до інновацій. Очевидно, пандемія сприяла сильному бажанню триматися на відстані. І, що ще дивніше, це бажання проявляється у зростанні довіри до технологій. Сьогодні близько 86% гостей охоче вибирають готелі, які надають безконтактні функції самообслуговування, такі як мобільна реєстрація, консьєрж та послуги бронювання об’єктів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/18290
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БЕЗКОНТАКТНІ ПОСЛУГИ ГОСТИННОСТІ.pdf352.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.