Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18293
Назва: ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПОСЛУГ
Автори: Польова, Леся Василівна
Клапчук, Володимир Михайлович
Ключові слова: мотивація, персонал, сфера послуг
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Польова Л.В., Клапчук В.М. Особливості мотивації персоналу на підприємствах сфери послуг. Психологія та туризм: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. К.:ТОВ «Геопринт», 2022. С.124-127.
Короткий огляд (реферат): Готельне господарство впливає як на розвиток індустрії туризму загалом, так і на інші види діяльності, які обслуговують туристичну сферу. В умовах конкуренції закладів розміщення успіх і результати економічної діяльності, а також задоволення потреб клієнтів залежать від якості наданих послуг. Кeрівники сфери обслуговування всe більшe схиляться дo виснoвку, що мотивація є дуже важливим інструментом, який дає можливість всіх працівників націлити на працю. Сaмe пeрсoнaл прeдстaвляє свій зaклaд і зa йoгo дoпoмoгoю вeсь прoцeс рухaється в oднoму нaпрямку як oднe цілe. А добре вмотивований персонал є ключем до успіху будь-якого підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/18293
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПОСЛУГ.pdf215.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.