Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18297
Назва: Тренди якісного сервісу у сфері гостинності
Автори: Польова, Леся Василівна
Максименко, Ілона
Ключові слова: готельно-ресторанна справа, тренди, сервіс, гостинність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Польова Л.В., Максименко І. Тренди якісного сервісу у сфері гостинності. Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: Матеріали міжнародної наукової конференції. Ужгород, 2023. С. 130-133.
Короткий огляд (реферат): Спілкування обличчям до обличчя завжди було невід’ємною частиною індустрії гостинності. І здавалося, що це ніколи не зміниться. Проте життя сповнене сюрпризів, а нові технології не перестають з’являтися. Вони, безсумнівно, впливають на всі сфери нашого життя, навіть ті, які найменш сприйнятливі до інновацій. Очевидно, пандемія сприяла сильному бажанню триматися на відстані. І, що ще дивніше, це бажання проявляється у зростанні довіри до технологій. Сьогодні близько 86% гостей охоче вибирають готелі, які надають безконтактні функції самообслуговування, такі як мобільна реєстрація, консьєрж та послуги бронювання об’єктів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/18297
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТРЕНДИ ЯКІСНОГО СЕРВІСУ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ.pdf352.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.