Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПольова, Леся Василівна-
dc.contributor.authorМаксименко, Ілона-
dc.date.accessioned2024-01-08T08:20:38Z-
dc.date.available2024-01-08T08:20:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПольова Л.В., Максименко І. Тренди якісного сервісу у сфері гостинності. Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: Матеріали міжнародної наукової конференції. Ужгород, 2023. С. 130-133.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18297-
dc.description.abstractСпілкування обличчям до обличчя завжди було невід’ємною частиною індустрії гостинності. І здавалося, що це ніколи не зміниться. Проте життя сповнене сюрпризів, а нові технології не перестають з’являтися. Вони, безсумнівно, впливають на всі сфери нашого життя, навіть ті, які найменш сприйнятливі до інновацій. Очевидно, пандемія сприяла сильному бажанню триматися на відстані. І, що ще дивніше, це бажання проявляється у зростанні довіри до технологій. Сьогодні близько 86% гостей охоче вибирають готелі, які надають безконтактні функції самообслуговування, такі як мобільна реєстрація, консьєрж та послуги бронювання об’єктівuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанна справа, тренди, сервіс, гостинністьuk_UA
dc.titleТренди якісного сервісу у сфері гостинностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТРЕНДИ ЯКІСНОГО СЕРВІСУ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ.pdf352.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.