Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18302
Назва: ЦИФРОВИЙ ШЛЯХ: СТРАТЕГІЯ СТВОРЕННЯ ВЕБ-САЙТУ ДЛЯ ТУРАГЕНСТВА
Автори: Польова, Леся Василівна
Ключові слова: тур агенство, веб сайт, стратегія
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Польова Л.В. Цифровий шлях: стратегія створення веб-сайту для турагенства. Підприємництво під час війни в Україні: виклики та можливості. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвячені 60-річчю кафедри підприємництва, торгівлі та прикладної економіки. Івано-Франківськ : 2023. С.324-326.
Короткий огляд (реферат): Щороку все більше осіб вивчають сучасні технології. В епоху, коли люди прагнуть максимально ефективно впоратися з завданнями, використання засобів, які спрощують їх вирішення, стає надзвичайно важливим. Інтернет та соціальні мережі – саме ті інструменти, що допомагають подолати географічні обмеження. Сучасний світ постійно розвивається, і це стосується і галузі туризму. Застосовуючи інформаційні технології, можна значно спростити операції туристичних компаній. Онлайн-системи бронювання та туристичні веб-сайти дозволяють оформити подорож, навіть не виходячи з дому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/18302
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦИФРОВИЙ ШЛЯХ.pdf558.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.