Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/18354
Назва: | Психологічні засади методики формування компетентності «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9–11 класах (на прикладі фінансово-промислової, підприємницької та меценатської членів родини Алчевських) |
Автори: | Андрусяк, Валентин Романович |
Ключові слова: | родина Алчевських, меценат, підприємництво, компетентність, ініціативність, підприємливість, урок історії, методичний прийом. |
Дата публікації: | 8-січ-2024 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Андрусяк В.Р. Психологічні засади методики формування компетентності «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9–11 класах (на прикладі фінансово-промислової, підприємницької та меценатської членів родини Алчевських) / кафедра історії України і методики викладання історії. Івано-Франківськ, 2023. 146 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дипломній роботі проаналізовано особливості особливості формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на шкільних уроках історії із врахуванням психологічних особливостей учня (на основі фінансово-промислової, меценатської і підприємницької діяльності представників родини Алчевських) в загальноосвітньому навчальному закладі. Висвітлено джерельну базу дослідження та історіографію проблеми. Проаналізовано підприємницьку і меценатську діяльність сім’ї Алчевських. Охарактеризовано особливості та специфіку активності членів родини Алчевських у різноманітних галузях промисловості та торгівлі. З’ясовано особливості компетентності «ініціативність і підприємливість» та виявлено зв’язок між недостатнім рівнем психологічної компетентності вчителя історії України та погіршенням навчально-виховного процесу. Виявлено та охарактеризовано вплив психологічних особливостей учня (темперамент, характер, акцентуація характеру) на формування компетентностей «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9-11 класах. Визначено міжпредметні зв’язки курсів з історії України 9-11 класів для формування економічної компетентності із врахуванням психологічних особливостей учнів. Описано методичні прийоми формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на прикладі дослідження підприємницької, фінансово-промислової та меценатської діяльності представників сім’ї Алчевських. |
Опис: | У дипломній роботі проаналізовано особливості особливості формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на шкільних уроках історії із врахуванням психологічних особливостей учня (на основі фінансово-промислової, меценатської і підприємницької діяльності представників родини Алчевських) в загальноосвітньому навчальному закладі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/18354 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андрусяк В. Дипломна робота. 2023 р..pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.