Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрусяк, Валентин Романович-
dc.date.accessioned2024-01-09T07:06:56Z-
dc.date.available2024-01-09T07:06:56Z-
dc.date.issued2024-01-08-
dc.identifier.citationАндрусяк В.Р. Психологічні засади методики формування компетентності «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9–11 класах (на прикладі фінансово-промислової, підприємницької та меценатської членів родини Алчевських) / кафедра історії України і методики викладання історії. Івано-Франківськ, 2023. 146 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18354-
dc.descriptionУ дипломній роботі проаналізовано особливості особливості формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на шкільних уроках історії із врахуванням психологічних особливостей учня (на основі фінансово-промислової, меценатської і підприємницької діяльності представників родини Алчевських) в загальноосвітньому навчальному закладі.uk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі проаналізовано особливості особливості формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на шкільних уроках історії із врахуванням психологічних особливостей учня (на основі фінансово-промислової, меценатської і підприємницької діяльності представників родини Алчевських) в загальноосвітньому навчальному закладі. Висвітлено джерельну базу дослідження та історіографію проблеми. Проаналізовано підприємницьку і меценатську діяльність сім’ї Алчевських. Охарактеризовано особливості та специфіку активності членів родини Алчевських у різноманітних галузях промисловості та торгівлі. З’ясовано особливості компетентності «ініціативність і підприємливість» та виявлено зв’язок між недостатнім рівнем психологічної компетентності вчителя історії України та погіршенням навчально-виховного процесу. Виявлено та охарактеризовано вплив психологічних особливостей учня (темперамент, характер, акцентуація характеру) на формування компетентностей «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9-11 класах. Визначено міжпредметні зв’язки курсів з історії України 9-11 класів для формування економічної компетентності із врахуванням психологічних особливостей учнів. Описано методичні прийоми формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на прикладі дослідження підприємницької, фінансово-промислової та меценатської діяльності представників сім’ї Алчевських.uk_UA
dc.description.sponsorshipПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectродина Алчевських, меценат, підприємництво, компетентність, ініціативність, підприємливість, урок історії, методичний прийом.uk_UA
dc.titleПсихологічні засади методики формування компетентності «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9–11 класах (на прикладі фінансово-промислової, підприємницької та меценатської членів родини Алчевських)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андрусяк В. Дипломна робота. 2023 р..pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.