Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18354
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрусяк, Валентин Романович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-09T07:06:56Z | - |
dc.date.available | 2024-01-09T07:06:56Z | - |
dc.date.issued | 2024-01-08 | - |
dc.identifier.citation | Андрусяк В.Р. Психологічні засади методики формування компетентності «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9–11 класах (на прикладі фінансово-промислової, підприємницької та меценатської членів родини Алчевських) / кафедра історії України і методики викладання історії. Івано-Франківськ, 2023. 146 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/18354 | - |
dc.description | У дипломній роботі проаналізовано особливості особливості формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на шкільних уроках історії із врахуванням психологічних особливостей учня (на основі фінансово-промислової, меценатської і підприємницької діяльності представників родини Алчевських) в загальноосвітньому навчальному закладі. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дипломній роботі проаналізовано особливості особливості формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на шкільних уроках історії із врахуванням психологічних особливостей учня (на основі фінансово-промислової, меценатської і підприємницької діяльності представників родини Алчевських) в загальноосвітньому навчальному закладі. Висвітлено джерельну базу дослідження та історіографію проблеми. Проаналізовано підприємницьку і меценатську діяльність сім’ї Алчевських. Охарактеризовано особливості та специфіку активності членів родини Алчевських у різноманітних галузях промисловості та торгівлі. З’ясовано особливості компетентності «ініціативність і підприємливість» та виявлено зв’язок між недостатнім рівнем психологічної компетентності вчителя історії України та погіршенням навчально-виховного процесу. Виявлено та охарактеризовано вплив психологічних особливостей учня (темперамент, характер, акцентуація характеру) на формування компетентностей «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9-11 класах. Визначено міжпредметні зв’язки курсів з історії України 9-11 класів для формування економічної компетентності із врахуванням психологічних особливостей учнів. Описано методичні прийоми формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на прикладі дослідження підприємницької, фінансово-промислової та меценатської діяльності представників сім’ї Алчевських. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | родина Алчевських, меценат, підприємництво, компетентність, ініціативність, підприємливість, урок історії, методичний прийом. | uk_UA |
dc.title | Психологічні засади методики формування компетентності «ініціативність та підприємливість» на уроках історії в 9–11 класах (на прикладі фінансово-промислової, підприємницької та меценатської членів родини Алчевських) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Андрусяк В. Дипломна робота. 2023 р..pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.