Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерегінець, Олександр Іванович-
dc.date.accessioned2024-01-09T07:11:58Z-
dc.date.available2024-01-09T07:11:58Z-
dc.date.issued2024-01-08-
dc.identifier.citationПерегінець О.І. Гейміфікація освітнього процесу як засіб реалізації компетентнісного підходу на заняттях історії / кафедра історії України і методики викладання історії. Івано-Франківськ, 2023. 119 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18365-
dc.descriptionУ дипломній роботі на основі напрацювань зарубіжних і вітчизняних фахівців досліджено умови формування та розвитку гейміфікації – технології використання елементів гри у неігровому середовищі.uk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі на основі напрацювань зарубіжних і вітчизняних фахівців досліджено умови формування та розвитку гейміфікації – технології використання елементів гри у неігровому середовищі. З’ясовано шляхи поширення даної новації в освітній сфері. Актуальність даної роботи обумовлена проблемою використання елементів геймізації на заняттях історії та їх впливом на формування важливих для сучасного здобувача освіти умінь, цінностей, переконань та навичок, передбачених компетентнісним підходом до навчання. Здійснено комплексний огляд нормативно-правової та навчально-методичної бази, що регулює утвердження компетентнісного навчання та змісту вітчизняної освіти. Окреслено дефініцію гейміфікації і компетентнісного навчання в освіті та простежено взаємозв’язок цих компонентів. Основну увагу зосереджено на вивченні та класифікації інструментів ігровізації, використання яких слугує засобом формування практичних здібностей учасників освітнього процесу. Розкрито зміст загальних та предметних (історичних) компетентностей. Продемонстровано методику їх формування за допомогою елементів гейміфікації.uk_UA
dc.description.sponsorshipПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectгейміфікація, інформаційно-комунікаційні технології, ігрове навчання, ігрові педагогічні технології, настільні ігри, відеоігри, навчальні сервіси та веб-платформи, компетентнісний підхід, історична освіта, нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення освіти.uk_UA
dc.titleГейміфікація освітнього процесу як засіб реалізації компетентнісного підходу на заняттях історіїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перегінець О. Дипломна робота. 2023 р..pdf2.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.