Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18386
Title: Українська жіноча освіта в Галичині у 1920–1939 рр.
Authors: Кашпур, Аліса Яремівна
Keywords: освітня політика, жіноча освіта, полонізація, «Союз українок», жіночий рух, Мілена Рудницька, емансипація, фемінізм, ґендерна рівність.
Issue Date: 8-Jan-2024
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Кашпур А.Я. Українська жіноча освіта в Галичині у 1920–1939 рр. / кафедра історії України і методики викладання історії. Івано-Франківськ, 2023. 111 с.
Abstract: Метою дипломної роботи було дослідити розвиток української жіночої освіти в Галичині в 1920–1939 рр. Для розкриття теми були залучені архівні матеріали Центрального державного історичного архіву України у м. Львові та Державного архіву Івано-Франківської області, періодична преса, здобутки української історіографії. Зокрема, було проаналізовано вплив емансипаційних тенденцій на розвиток жіночої освіти в краї, висвітлено просвітницьку діяльність «Союзу українок» та їх внесок у популяризацію освіти серед жіноцтва міжвоєнного періоду, проаналізовано особливості спортивного та війського виховання українок. У підсумку магістерської робити було з’ясовано, що на отримання жінками освіти в 1920–1930-х рр. в Галичині, в основному, впливали два чинники: національна полонізаційна політика Другої Речі Посполитої, а також традиційні патріархальні устрої та ґендерні стереотипи щодо жінок. Водночас розкрито методику використання результатів дослідження на уроках історії України в 10-му класі ЗЗСО.
Description: Метою дипломної роботи було дослідити розвиток української жіночої освіти в Галичині в 1920–1939 рр.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/18386
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кашпур А. Дипломна робота. 2023 р..pdf2.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.