Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмащук, Людмила Романівна-
dc.date.accessioned2024-01-10T07:11:39Z-
dc.date.available2024-01-10T07:11:39Z-
dc.date.issued2024-01-08-
dc.identifier.citationСтельмащук Л.Р. Висвітлення духовно-культурного і літературно-мистецького життя України на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі (на прикладі доби «Розстріляного відродження») / кафедра історії України і методики викладання історії. Івано-Франківськ, 2023. 118 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18405-
dc.descriptionДипломна робота присвячена висвітленню духовно-культурного і літературно-мистецького життя України на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі (на прикладі доби «Розстріляного відродження»).uk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена висвітленню духовно-культурного і літературно-мистецького життя України на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі (на прикладі доби «Розстріляного відродження»). Здійснено комплексне вивчення особливостей висвітлення духовно-культурного і літературно-мистецького життя України 1920–1930-х рр. на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі. Проаналізовано особливості розвитку культури та національної самобутності у підрадянській Україні міжвоєнного періоду, досліджено проблему митця і влади, свободи творчості у тоталітаризмі, дано характеристику формування причинно-наслідкового зв’язку цього явища, що проявляється у сталінському терорі проти української інтелігенції, охарактеризовано масові форми роботи присвячені вивченню українського модернізму в умовах домінування соціалістичної системи, здійснено оцінку діяльності літературних об’єднань «українського ренесансу» 1920-х рр. у груповій позакласній роботі, запропоновно складові індивідуальної позакласної роботи з підтеми «Напрями літературно-мистецької течії модернізму», розглянуто специфіку дискусійного питання «Чому зник український модернізм?», знайдено зв’язок між трагічними долями митців доби Розстріляного відродження та сучасних культурних діячів, що загинули від рук московського окупанта, дано оцінку процесу сучасної реабілітації Розстріляного відродження крізь призму спроб реабілітації в 1950–1960-х рр.uk_UA
dc.description.sponsorshipПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectРозстріляне відродження, СРСР, УРСР, комунізм, тоталітаризм, репресії.uk_UA
dc.titleВисвітлення духовно-культурного і літературно-мистецького життя України на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі (на прикладі доби «Розстріляного відродження»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стельмащук Л. Дипломна робота. 2023 р..pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.