Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/18405
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стельмащук, Людмила Романівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-10T07:11:39Z | - |
dc.date.available | 2024-01-10T07:11:39Z | - |
dc.date.issued | 2024-01-08 | - |
dc.identifier.citation | Стельмащук Л.Р. Висвітлення духовно-культурного і літературно-мистецького життя України на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі (на прикладі доби «Розстріляного відродження») / кафедра історії України і методики викладання історії. Івано-Франківськ, 2023. 118 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/18405 | - |
dc.description | Дипломна робота присвячена висвітленню духовно-культурного і літературно-мистецького життя України на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі (на прикладі доби «Розстріляного відродження»). | uk_UA |
dc.description.abstract | Дипломна робота присвячена висвітленню духовно-культурного і літературно-мистецького життя України на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі (на прикладі доби «Розстріляного відродження»). Здійснено комплексне вивчення особливостей висвітлення духовно-культурного і літературно-мистецького життя України 1920–1930-х рр. на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі. Проаналізовано особливості розвитку культури та національної самобутності у підрадянській Україні міжвоєнного періоду, досліджено проблему митця і влади, свободи творчості у тоталітаризмі, дано характеристику формування причинно-наслідкового зв’язку цього явища, що проявляється у сталінському терорі проти української інтелігенції, охарактеризовано масові форми роботи присвячені вивченню українського модернізму в умовах домінування соціалістичної системи, здійснено оцінку діяльності літературних об’єднань «українського ренесансу» 1920-х рр. у груповій позакласній роботі, запропоновно складові індивідуальної позакласної роботи з підтеми «Напрями літературно-мистецької течії модернізму», розглянуто специфіку дискусійного питання «Чому зник український модернізм?», знайдено зв’язок між трагічними долями митців доби Розстріляного відродження та сучасних культурних діячів, що загинули від рук московського окупанта, дано оцінку процесу сучасної реабілітації Розстріляного відродження крізь призму спроб реабілітації в 1950–1960-х рр. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | Розстріляне відродження, СРСР, УРСР, комунізм, тоталітаризм, репресії. | uk_UA |
dc.title | Висвітлення духовно-культурного і літературно-мистецького життя України на уроках історії та в позакласній роботі зі школярами у 10 класі (на прикладі доби «Розстріляного відродження») | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стельмащук Л. Дипломна робота. 2023 р..pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.