Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудка, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorДепутат, Вікторія Романівна-
dc.date.accessioned2024-01-18T10:34:37Z-
dc.date.available2024-01-18T10:34:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18558-
dc.description.abstractФормулювання проблеми. Для розвитку сучасної освіти сьогодні потрібні не так теоретичні розробки, як практичні дослідження, які спрямовані на активізацію самостійного, активного, креативного, творчого мислення учнів. Застосування 3D-моделювання у навчанні при правильному підході дасть можливість розширити світогляд учнів, підвищить пізнавальну активність та сприятиме формуванню загальнонаукових умінь та навичок. Моделювання архітектурних споруд є цікавою темою для вивчення, наявне програмне забезпечення дозволяє вивчати цю тему навіть школярам, однак наразі для цього недостатньо відповідного навчально-методичного забезпечення. Метою статті є висвітлення доробку авторів стосовно можливостей навчання побудови 3D-моделей архітектурних споруд за допомогою програми SketchUp. Матеріали і методи. Для розв’язання проблеми було використано наступний комплекс методів: теоретичний аналіз, діагностичний, методи навчання, первинна статистична обробка й узагальнення отриманих даних (результати дослідження апробовані і впроваджені у ліцеї №6 імені Івана Ревчука та у ліцеї №5 Івано-Франківської міської ради в 10-11 класах). Результати. Проаналізовано роль і місце технологій візуалізації в освітньому процесі та архітектурної візуалізації зокрема, можливості вивчення 3D-моделювання в школі, досліджено особливості моделювання тривимірних об’єктів за допомогою програми SketchUp. Запропоновано програму, методичні рекомендації та вказівки до викладання курсу «Побудова 3D-моделей архітектурних споруд» на уроках інформатики, технологій та факультативних заняттях. Досліджено та проаналізовано актуальність та ефективність впровадження курсу в освітній процес, представлено розроблені інтерактивні вправи, які сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу; наведено результати апробації, що підтверджують ефективність запропонованої методики. Висновки. Курс «Побудова 3D-моделей архітектурних споруд» дозволить підвищити ефективність вивчення 3D-моделювання в освітніх закладах, а також розвивати навички учнів щодо архітектурної візуалізації та вміння працювати зі спеціалізованим програмним забезпеченням для створення 3D-об’єктів. Проведення занять за запропонованою методикою допомагає викликати зацікавленість предметом, збільшує рівень інтересу до архітектурної візуалізації, розвиває у школярів логічне та абстрактне мислення.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherФізико-математична освітаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 4 (26)-
dc.subjectтехнології візуалізаціїuk_UA
dc.subjectархітектурна візуалізаціяuk_UA
dc.subject3D-моделюванняuk_UA
dc.subjectпрограма SketchUpuk_UA
dc.subjectпроєктна роботаuk_UA
dc.titleМожливості вивчення технологій 3D-моделювання архітектурних споруд в школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання (ФМІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_4-26-Dudka-Deputat_FMO[1].pdfDOI 10.31110/2413-1571-2020-026-4-008430.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.