Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18560
Title: ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ЯК ШЛЯХ ДО ПРОФЕСІЙНОГО РОСТУ
Authors: Дудка, Ольга Михайлівна
Власій, Олеся Орестівна
Іваночко, Надія Василівна
Keywords: професійна компетентність
соціальний педагог
тренінговий курс
цифрові інструменти
цифрова компетентність
цифровізація освіти
Issue Date: 2021
Publisher: Освітологічний дискурс. Наукове фахове видання з педагогічних наук
Series/Report no.: Том 33;№ 2 (2021)
Abstract: У статті проаналізовано вплив цифровізації освіти на трансформацію професійної компетентності соціального педагога; проаналізовано стан використання освітніх інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних педагогів; обґрунтовано потребу у підвищенні рівня цифрової компетентності як складової професійної компетентності соціальних педагогів; запропоновано використання цифрових інструментів в якості практичного інструментарію соціальних педагогів; наведено короткий огляд цифрових інструментів, які будуть корисними в роботі соціального педагога; презентовано структуру тренінгового курсу “Використання інтернет-ресурсів у роботі соціального педагога”, який має практичну спрямованість; для реалізації розробленого курсу рекомендовано використання платформи Google Classroom, що дає можливість поєднувати традиційні та інноваційні форми і методи навчання, що особливо важливо в умовах запровадження дистанційної та змішаної форм навчання; наведено результати апробації розробленого курсу, які дають підстави стверджувати доцільність використання курсу з метою професійного зростання соціальних педагогів, зокрема для формування готовності соціального педагога до ширшого впровадження цифрових інструментів у професійній діяльності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/18560
Appears in Collections:Наукові видання (ФМІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
654[1]5.9 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.