Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетришак, Богдана Ярославівна-
dc.contributor.authorВесоловський, Олег Васильович-
dc.date.accessioned2024-02-09T07:10:52Z-
dc.date.available2024-02-09T07:10:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВесоловський О.В, Петришак Б.Я. Неологічна лексика в мові німецької реклами. // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія». - Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 63. С. 11-13uk_UA
dc.identifier.issnУДК 811.111’373-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18763-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню використання неологізмів у рекламних повідомленнях в німецькому сегменті комунікаційного простору. У статті неологізми трактуються як нові слова або нове значення існуючих слів, які набувають популярності та розповсюдження в мовленні певної групи людей чи в певній сфері. Автори розглядають роль неологічної лексики в створенні унікального стилю та образу бренду, висвітлюють функції нових слів у сприйнятті споживачами. Загальна мета та завдання статті спрямовані на розширення розуміння важливості та впливу неологічної лексики в мові німецької реклами на комунікаційний процес та споживачів. Стаття також розкриває вплив неологізмів на формування емоційних асоціацій та наводить приклади їхнього успішного застосування в рекламних кампаніях. Загальний контекст статті сприяє розумінню того, як неологічна лексика в німецькій рекламі стає ключовим елементом для вираження інноваційності та ефективної взаємодії з цільовою аудиторією. У статті проаналізовано створення нових слів та їхнє використання в текстах німецької реклами з метою виявлення основних тенденцій та характеристик цього явища. Встановлено, що іменники-неологізми та прикметники-неологізми утворюються в сучасній німецькій рекламі здебільшого з основ німецьких та англійських коренів. Інша група неологізмів, що трапляються в текстах німецької реклами, представлена дієсловами, що утворені від англійських основ, але функціонують за правилами німецької граматики. Автори статті визначили роль новотворів у створенні враження новизни, формуванні унікального стилю та викликанні емоцій у споживачів. У статті виокремлено дві основні функції неологізмів у текстах реклами: створення емоційного захоплення та формування асоціацій та образів. Розглянуто зв’язок між використанням нових слів та сприйняттям рекламної інформації, а також виявленням успішних прикладів їхнього застосування.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика» 2023uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 63;-
dc.subjectнеологізм, німецька мова, рекламний текст, слоган, функції неологічної лексикиuk_UA
dc.titleНЕОЛОГІЧНА ЛЕКСИКА В МОВІ НІМЕЦЬКОЇ РЕКЛАМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Неологічна лексика в мові німецької реклами_Весоловський_Петришак.pdfОсновна стаття470.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.