Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобилянська, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-02-19T12:22:50Z-
dc.date.available2024-02-19T12:22:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18838-
dc.description.abstractБакалаврська робота присвячена дослідженню проблеми академічної прокрастинації студентів в умовах воєнного стану. Академічна прокрастинація розуміється як свідоме та ірраціональне зволікання з виконанням особистістю навчальних завдань, при усвідомленні наслідків такої поведінки та наявності негативних емоційних переживань. Виокремлені детермінанти академічної прокрастинації, а саме: пов’язані з особистістю прокрастинатора (мотиваційна сфера особистості, емоційна сфера, рівень самоорганізації особистості); із специфікою завдання (його складність, термін виконання, чіткість вимог); із зовнішнім впливом (соціальні контакти, організація навчальної діяльності). За результатами емпіричного дослідження найбільш значущими компонентами впливу на академічну прокрастинацію студентів виявилися особистісний (стрес, виснаження, почуття провини) та організаційний (порушення організації навчальної діяльності), при чому рівень стресу сягнув вище середнього. Причини відтермінування завдань юнаки вбачають у неготовності до виконання завдань (соціальний контроль, специфіка сприйняття завдання), у відсутності зацікавленості в їх виконанні (мотиваційний компонент), де компонент впливу оточення виявився незначним. Прослідковується зниження рівня значущості навчальної діяльності для студентів після початку війни, а також низький та середній рівні мотивації до навчання. Значну роль в академічній прокрастинації відіграє низький рівень самоорганізації та самоконтролю. В умовах війни процес самостійного контролю над виконанням навчальних завдань ускладнився, як і спроможність виконувати їх відповідно до зазначеного терміну. Ресурс у вчасному виконанні завдань студенти вбачають у власній суб’єктності – особистісній зрілості та життєтворчості, що є важливим кроком на шляху до дорослості. Перспективи нашого дослідження вбачаємо у розробці програми психологічної допомоги студентам щодо подолання академічної прокрастинації в умовах воєнного стану.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectстудентська молодь, прокрастинація, академічна прокрастинація, воєнний стан, особистісна зрілість.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кобилянської_Наталії_ПС(р)-41_Бакалаврська.docx363.73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.