Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 35
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2022 | Цифрові формати застосування технологій змішаного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти | Червінська, Інна Богданівна; Василик, Марина Степанівна; Вацеба, Мар'яна Остапівна; Мергель, Тетяна Василівна |
2022 | Соціально-педагогічний супровід національно-патріотичного виховання старшокласників | Сабат, Надія Володимирівна; Сабат, Наталія Іванівна; Тимків, Денис |
2022 | Виховання толерантності у дітей дошкільного віку засобами дитячої літератури Закарпаття (кінця ХХ – початку ХХІ століття) | Рего, Ганна Іванівна |
2022 | Соціально-педагогічний супровід дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах | Протас, Оксана Любомирівна |
2022 | Організація комплексного оцінювання розвитку дітей: практико-зорієнтований підхід | Матвеєва, Наталія Олексіївна |
2022 | Сучасні підходи до оновлення змісту початкової освіти та напрями їх реалізації для розвитку емоційного інтелекту молодших школярів | Котик, Тетяна Миколаївна; Шкледа, Леся Іванівна |
2022 | Формування початкових математичних знань у дітей як умова успішного навчання в новій українській школі | Довгий, Олег Ярославович; Бай, Ігор Богданович |
2022 | Упровадження коміксів про російсько-українську війну в освітній процес | Деркачова, Ольга Сергіївна |
2022 | Літературний квест як засіб формування читацьких інтересів молодших школярів | Благун, Наталія Михайлівна; Довбенко, Світлана Юріївна; П’ятка, Надія |
2022 | Особливості патріотичного виховання учнів початкової школи за умов викликів сьогодення | Білавич, Галина Василівна; Озарко, Вероніка; Крайник, Діана-Марія; Літвін, Юлія |
2022 | Формування екологічної свідомості здобувачів освіти за умов сучасних викликів засобами художньої літератури про чорнобиль | Трухан, Оксана Іванівна |
2022 | «Перевернута лекція» – інновація у методиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти | Стинська, Вікторія Володимирівна |
2022 | Формування емоційного інтелекту як чинника зміцнення психічного здоров’я та адаптації студентів у кризових умовах військового стану: теоретичне обґрунтування проблеми | Савчук, Борис Петрович; Розман, Ірина Іллівна; Багрій, Марія Антонівна; Копчук-Кашецька, Марія Степанівна |
2022 | Дидактико-методичні засади підготовки майбутніх педагогів до формування універсальних навчальних умінь молодших школярів | Оліяр, Марія Петрівна; Фомін, Катерина Василівна |
2022 | Актуальні напрями професійної підготовки майбутніх магістрів із дошкільної освіти до організації проекологічної діяльності дітей у закладах дошкільної освіти України | Лисенко, Неллі Василівна; Лисенко, Олександра Миколаївна; Матішак, Маріанна Василівна; Скоморовська, Ірина Анатоліївна |
2022 | Гейміфікація як інструмент підвищення ефективності професійної підготовки у вищій освіті | Кондур, Оксана Созонтівна |
2022 | Адаптація молодого спеціаліста до професійної педагогічної діяльності | Кобаль, Василь Іванович; Розман, Ірина Іллівна |
2022 | Поєднання мистецтва оригамі з українськими традиціями в навчально-виховному процесі початкової школи | Клепар, Марія Василівна; Копчук-Кашецька, Марія Степанівна; Чінчой, Олександр Олександрович |
2022 | Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів в учнів початкової школи | Кіліченко, Оксана Іванівна; Комар, Ольга Анатоліївна |
2022 | Інклюзивне фізичне виховання як інструмент формування освітнього середовища для студентів з особливими освітніми потребами | Блавт, Оксана Зіновіївна |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 35