Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДовгань, Анатолій Олексійович-
dc.contributor.authorПеренчук, Ольга Зіновіївна-
dc.date.accessioned2024-02-27T07:58:18Z-
dc.date.available2024-02-27T07:58:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДовгань А., Перенчук О. Палітра пізнавальних практик в освітньому просторі сучасного українського суспільства // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.17-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18900-
dc.description.abstractУ статті дається спроба аналізу прояву постмодерністських ідей пізнавального оптимізму в освітянських практиках сучасного українського суспільства. Звертається увага на те, що гносеологічна парадигма продукування соціальної дифузії в людських взаєминах веде до руйнації стереотипів повсякденності буття пересічного громадянина, світогляд якого сформований історичними традиціями національних відносин. Новизна сучасної ситуації повсякденного життя українського суспільства в тому, що дезорганізується його соціальна структура, виникають нові соціальні суб’єкти, неоднорідність поглядів яких формує складну мозаїку буденності освіти. Повсякденна свідомість індивіда, стиснута реальними фактами життя, змушена шукати практичний вихід із суперечливих ситуацій, проживаючи і переживаючи їх у свій, обраний ним спосіб. Тому пізнавальна функція його волі отримала поштовх подальшого розгортання варіацій свого втілення в освітніх практиках. Плюралізм думок призвів до суттєвих змін у можливостях інформаційної поведінки особи. У такому багатогранному і багатому змістом освітянському середовищі інформації (не завжди соціально якісному в ціннісному вимірі) свобода волі виявляє себе односторонньо, однолінійно, цілеспрямовано на максималізацію численності не завжди достатньо змістовних повідомлень, монологів, діалогів навіть у навчально-виховному процесі ЗВО.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпостмодернізмuk_UA
dc.subjectосвітянський оптимізмuk_UA
dc.subjectсоціальна дифузіяuk_UA
dc.subjectірраціональнеuk_UA
dc.subjectповсякденністьuk_UA
dc.subjectсвобода воліuk_UA
dc.subjectдеконструкціяuk_UA
dc.subjectпізнавальна практикаuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна ситуаціяuk_UA
dc.titleПалітра пізнавальних практик в освітньому просторі сучасного українського суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeVARIETY OF COGNITIVE PRACTICES IN THE EDUCATIONAL SPACE OF MODERN UKRAINIAN SOCIETYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7265-Текст статті-21860-1-10-20231128.pdf181.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.