Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18901
Назва: Соціальна відповідальність сучасного університету: концептуальні засади і напрями розвитку в контексті забезпечення якості вищої освіти
Інші назви: MODERN UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY: CONCEPTUAL BASIS AND DEVELOPMENT DIRECTIONS IN THE CONTEXT OF HIGHER EDUCATION QUALITY ASSURANCE
Автори: Ілійчук, Любомира Василівна
Ключові слова: соціальна відповідальність
вища освіта
якість вищої освіти
соціально відповідальний університет
забезпечення якості вищої освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Ілійчук Л. Соціальна відповідальність сучасного університету: концептуальні засади і напрями розвитку в контексті забезпечення якості вищої освіти // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.22-27.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність соціальної відповідальності сучасного університету, розкрито її вплив на забезпечення якості вищої освіти. Визначено зв’язок між університетською соціальною відповідальністю і якістю вищої освіти, згідно з яким соціальна відповідальність є первинною, а якість вищої освіти – її складником, похідним від неї. Досліджено, що соціальна відповідальність характеризує відповідальність закладу вищої освіти як соціального інституту перед суспільством за результати і якість освітньої діяльності, передачу здобувачам визнаних у суспільстві цінностей, їх інтеграцію в суспільство. Зауважено, що соціальна відповідальність закладу вищої освіти реалізується через такі складники: виробник освітніх послуг, працедавець, учасник соціальних відносин, учасник економічних і політичних відносин з державою, діловий партнер. Розкрито пріоритетні напрями розвитку соціальної відповідальності університету, що пов’язують його освітню діяльність, прийняту в ньому систему відносин, цінностей, норм і принципів із зобов’язаннями перед суспільством і різними категоріями стейкхолдерів. Виявлено компоненти, дієві механізми і відповідні маркери оцінювання якості вищої освіти в контексті університетської соціальної відповідальності, серед яких: знання і компетентності здобувачів вищої освіти; задоволення потреб і попиту стейкхолдерів; процеси й напрями діяльності закладу вищої освіти; результати функціонування університету і життєдіяльності системи вищої освіти. Визначені компоненти, що утворюють механізм оцінювання: знання і компетентності, стейкхолдери, процеси і результати діяльності університету, – є взаємопов’язаними один з одним і тільки у взаємозв’язку можуть гарантувати якість освітньої діяльності в тому чи іншому закладі вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/18901
Розташовується у зібраннях:№ 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
323-121-PB-22-27.pdf198.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.