Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлійчук, Любомира Василівна-
dc.date.accessioned2024-02-27T08:23:34Z-
dc.date.available2024-02-27T08:23:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІлійчук Л. Соціальна відповідальність сучасного університету: концептуальні засади і напрями розвитку в контексті забезпечення якості вищої освіти // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.22-27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18901-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сутність соціальної відповідальності сучасного університету, розкрито її вплив на забезпечення якості вищої освіти. Визначено зв’язок між університетською соціальною відповідальністю і якістю вищої освіти, згідно з яким соціальна відповідальність є первинною, а якість вищої освіти – її складником, похідним від неї. Досліджено, що соціальна відповідальність характеризує відповідальність закладу вищої освіти як соціального інституту перед суспільством за результати і якість освітньої діяльності, передачу здобувачам визнаних у суспільстві цінностей, їх інтеграцію в суспільство. Зауважено, що соціальна відповідальність закладу вищої освіти реалізується через такі складники: виробник освітніх послуг, працедавець, учасник соціальних відносин, учасник економічних і політичних відносин з державою, діловий партнер. Розкрито пріоритетні напрями розвитку соціальної відповідальності університету, що пов’язують його освітню діяльність, прийняту в ньому систему відносин, цінностей, норм і принципів із зобов’язаннями перед суспільством і різними категоріями стейкхолдерів. Виявлено компоненти, дієві механізми і відповідні маркери оцінювання якості вищої освіти в контексті університетської соціальної відповідальності, серед яких: знання і компетентності здобувачів вищої освіти; задоволення потреб і попиту стейкхолдерів; процеси й напрями діяльності закладу вищої освіти; результати функціонування університету і життєдіяльності системи вищої освіти. Визначені компоненти, що утворюють механізм оцінювання: знання і компетентності, стейкхолдери, процеси і результати діяльності університету, – є взаємопов’язаними один з одним і тільки у взаємозв’язку можуть гарантувати якість освітньої діяльності в тому чи іншому закладі вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectякість вищої освітиuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальний університетuk_UA
dc.subjectзабезпечення якості вищої освітиuk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність сучасного університету: концептуальні засади і напрями розвитку в контексті забезпечення якості вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeMODERN UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY: CONCEPTUAL BASIS AND DEVELOPMENT DIRECTIONS IN THE CONTEXT OF HIGHER EDUCATION QUALITY ASSURANCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
323-121-PB-22-27.pdf198.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.