Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18901
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ілійчук, Любомира Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T08:23:34Z | - |
dc.date.available | 2024-02-27T08:23:34Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ілійчук Л. Соціальна відповідальність сучасного університету: концептуальні засади і напрями розвитку в контексті забезпечення якості вищої освіти // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.22-27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/18901 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано сутність соціальної відповідальності сучасного університету, розкрито її вплив на забезпечення якості вищої освіти. Визначено зв’язок між університетською соціальною відповідальністю і якістю вищої освіти, згідно з яким соціальна відповідальність є первинною, а якість вищої освіти – її складником, похідним від неї. Досліджено, що соціальна відповідальність характеризує відповідальність закладу вищої освіти як соціального інституту перед суспільством за результати і якість освітньої діяльності, передачу здобувачам визнаних у суспільстві цінностей, їх інтеграцію в суспільство. Зауважено, що соціальна відповідальність закладу вищої освіти реалізується через такі складники: виробник освітніх послуг, працедавець, учасник соціальних відносин, учасник економічних і політичних відносин з державою, діловий партнер. Розкрито пріоритетні напрями розвитку соціальної відповідальності університету, що пов’язують його освітню діяльність, прийняту в ньому систему відносин, цінностей, норм і принципів із зобов’язаннями перед суспільством і різними категоріями стейкхолдерів. Виявлено компоненти, дієві механізми і відповідні маркери оцінювання якості вищої освіти в контексті університетської соціальної відповідальності, серед яких: знання і компетентності здобувачів вищої освіти; задоволення потреб і попиту стейкхолдерів; процеси й напрями діяльності закладу вищої освіти; результати функціонування університету і життєдіяльності системи вищої освіти. Визначені компоненти, що утворюють механізм оцінювання: знання і компетентності, стейкхолдери, процеси і результати діяльності університету, – є взаємопов’язаними один з одним і тільки у взаємозв’язку можуть гарантувати якість освітньої діяльності в тому чи іншому закладі вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | соціальна відповідальність | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | якість вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | соціально відповідальний університет | uk_UA |
dc.subject | забезпечення якості вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Соціальна відповідальність сучасного університету: концептуальні засади і напрями розвитку в контексті забезпечення якості вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | MODERN UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY: CONCEPTUAL BASIS AND DEVELOPMENT DIRECTIONS IN THE CONTEXT OF HIGHER EDUCATION QUALITY ASSURANCE | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 27 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
323-121-PB-22-27.pdf | 198.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.