Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/18903
Назва: | Політика країн Євросоюзу в галузі дошкільної освіти |
Інші назви: | POLICY OF THE COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION IN THE FIELD OF PRESCHOOL EDUCATION |
Автори: | Мачинська, Наталія Ігорівна |
Ключові слова: | освітня політика система дошкільної освіти материнська школа національна програма заклад дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Мачиньська Н. Політика країн Євросоюзу в галузі дошкільної освіти // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.32-36. |
Короткий огляд (реферат): | Освітня політика кожної держави визначає пріоритетні напрями розвитку різних освітніх галузей, зокрема й дошкільної. Стаття присвячена розкриттю характерних особливостей становлення та розвитку систем дошкільної освіти окремих країн Євросоюзу – Німеччини, Франції та Болгарії. Aкцентовано увагу на пріоритетах освітньої політики: якість, ефективність, рівність. Зазначено, що пріоритети освіти визначено в багатьох політичних документах і різними способами; іноді вони викладені у формі великих завдань, найважливіших для певної країни або регіону. Показано, що система дошкільної освіти зародилася в Німеччині, звідки і пішов термін – дитячий садок. Запропоновано перелік різних типів закладів дошкільної освіти, які існують у Німеччині; зазначено, що основні концептуальні засади виховання дітей реалізуються в дитячих садках вільного і відкритого типів; найпоширеніший тип вільного дитячого садка – штейнерівські дитячі садки і дитячі садки Марії Монтессорі. Схарактеризовано особливості дошкільної освіти Франції: найбільш поширеним у Франції закладом для дітей дошкільного віку була і залишається материнська школа. Підкреслено, що у Франції ухвалено закон про школу, який передбачає заходи щодо забезпечення наступності між дошкільним вихованням і шкільним навчанням; діє єдина, обов’язкова для всіх навчальних закладів державна освітня програма. Головне завдання різних типів закладів дошкільної освіти – соціалізація; загальна мета дошкільного виховання – розвиток фізичних, соціальних, поведінкових та інтелектуальних навичок, необхідних для формування уміння жити в сучасному суспільстві. Описано систему дошкільної освіти Республіки Болгарії, яка має розроблену та апробовану чітку державну програму роботи з дітьми дошкільного віку. Система дошкільної освіти зосереджена на фізичному вихованні; існує державна програма виховання дітей в дошкільних закладах освіти. Дошкільне виховання є частиною системи народної освіти, її первинною ланкою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/18903 |
Розташовується у зібраннях: | № 27 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
323-121-PB-32-36.pdf | 193.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.