Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мачинська, Наталія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T09:34:31Z | - |
dc.date.available | 2024-02-27T09:34:31Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мачиньська Н. Політика країн Євросоюзу в галузі дошкільної освіти // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.32-36. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/18903 | - |
dc.description.abstract | Освітня політика кожної держави визначає пріоритетні напрями розвитку різних освітніх галузей, зокрема й дошкільної. Стаття присвячена розкриттю характерних особливостей становлення та розвитку систем дошкільної освіти окремих країн Євросоюзу – Німеччини, Франції та Болгарії. Aкцентовано увагу на пріоритетах освітньої політики: якість, ефективність, рівність. Зазначено, що пріоритети освіти визначено в багатьох політичних документах і різними способами; іноді вони викладені у формі великих завдань, найважливіших для певної країни або регіону. Показано, що система дошкільної освіти зародилася в Німеччині, звідки і пішов термін – дитячий садок. Запропоновано перелік різних типів закладів дошкільної освіти, які існують у Німеччині; зазначено, що основні концептуальні засади виховання дітей реалізуються в дитячих садках вільного і відкритого типів; найпоширеніший тип вільного дитячого садка – штейнерівські дитячі садки і дитячі садки Марії Монтессорі. Схарактеризовано особливості дошкільної освіти Франції: найбільш поширеним у Франції закладом для дітей дошкільного віку була і залишається материнська школа. Підкреслено, що у Франції ухвалено закон про школу, який передбачає заходи щодо забезпечення наступності між дошкільним вихованням і шкільним навчанням; діє єдина, обов’язкова для всіх навчальних закладів державна освітня програма. Головне завдання різних типів закладів дошкільної освіти – соціалізація; загальна мета дошкільного виховання – розвиток фізичних, соціальних, поведінкових та інтелектуальних навичок, необхідних для формування уміння жити в сучасному суспільстві. Описано систему дошкільної освіти Республіки Болгарії, яка має розроблену та апробовану чітку державну програму роботи з дітьми дошкільного віку. Система дошкільної освіти зосереджена на фізичному вихованні; існує державна програма виховання дітей в дошкільних закладах освіти. Дошкільне виховання є частиною системи народної освіти, її первинною ланкою. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | освітня політика | uk_UA |
dc.subject | система дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | материнська школа | uk_UA |
dc.subject | національна програма | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title | Політика країн Євросоюзу в галузі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | POLICY OF THE COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION IN THE FIELD OF PRESCHOOL EDUCATION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 27 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
323-121-PB-32-36.pdf | 193.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.