Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18904
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мукан, Наталія Василівна | - |
dc.contributor.author | Загура, Федір Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T09:51:21Z | - |
dc.date.available | 2024-02-27T09:51:21Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мукан Н., Загура Ф. Професійний розвиток викладачів фізичного виховання в багатогалузевих закладах вищої освіти: філософський вимір // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.37-41. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/18904 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню проблеми професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти в контексті філософії. Метою статті є виокремлення специфіки професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти у філософському вимірі. Для досягнення мети дослідження використано теоретичні методи дослідження: аналіз та синтез; узагальнення та систематизація. Професійний розвиток фахівців розглядається з позицій прогресивізму, екзистенціалізму, конструктивізму, конективізму. Відповідно до прогресивізму професійний розвиток викладачів фізичного виховання розглядається крізь призму індивідуальних здібностей та їх розвитку в процесі активного конструювання знань у практико-орієнтованому академічному середовищі закладу вищої освіти. У контексті екзистенціалізму проаналізовано професійний розвиток викладачів фізичного виховання як інструмент розвитку особистості. Ідеї конструктивізму екстраполюються на професійний розвиток, оскільки останній надає можливості для активної побудови системи знань, заснованої на вивченні особливостей професійної сфери, виявленні закономірностей її розвитку, організації та функціонування. Відповідно до когнітивізму, професійний розвиток – це складний процес, який вимагає когнітивної та емоційної участі в індивідуальному та колективному форматі, здатності та бажання з’ясувати власне місце з точки зору переконань та принципів, а також ознайомлення і впровадження інновацій на практиці. З точки зору конективізму розглянуто професійний розвиток викладачів фізичного виховання як можливості для здобуття інформації, її обробки, виокремлення найважливіших елементів, усвідомлення зв’язків між різними джерелами та змістом інформації задля їхнього подальшого використання. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | викладачі фізичного виховання | uk_UA |
dc.subject | багатогалузевий заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | філософський вимір | uk_UA |
dc.subject | прогресивізм | uk_UA |
dc.subject | екзистенціалізм | uk_UA |
dc.subject | конструктивізм | uk_UA |
dc.title | Професійний розвиток викладачів фізичного виховання в багатогалузевих закладах вищої освіти: філософський вимір | uk_UA |
dc.title.alternative | PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF PHYSICAL EDUCATION FACULTY IN MULTIDISCIPLINRY INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION: PHILOSOPHICAL DIMENSION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 27 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
323-121-PB-37-41.pdf | 184.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.