Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18912
Назва: Напрями трансформації освітніх програм іншомовної підготовки магістрів-філологів (початок ХХІ ст.)
Інші назви: TRENDS OF ALTERATION OF EDUCATIONAL PROGRAMS OF FOREIGN LANGUAGE TRAINING OF PHILOLOGY MASTERS (at the beginning of the 21st century)
Автори: Султанова, Наталія Вікторівна
Корнієнко, Марія Михайлівна
Ключові слова: стандартизація освіти
програмове забезпечення
трансформаційні зміни
європейська інтеграція
зміст освіти
результати освітньої діяльності
ціннісна орієнтація
компетентнісний характер
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Султанова Н., Корнієнко М. Напрями трансформації освітніх програм іншомовної підготовки магістрів-філологів (початок ХХІ ст.) // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.69-72.
Короткий огляд (реферат): Мета статті — розкрити основні напрями трансформації програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у вітчизняних закладах вищої освіти на початку ХХІ століття. Актуальність проблеми зумовлюється трансформаційними змінами освітньо-професійних програм, відповідно до національних інтересів та освітніх потреб у контексті Європейського освітнього простору. У статті висвітлено основні проблеми й перспективи розвитку магістерської освіти в Україні загалом та іншомовної підготовки магістрів-філологів зокрема. Описано конструктивні ідеї вчених стосовно розробки освітніх професійних програм магістерського рівня різного профілю. Ідеться передусім про: а) інноваційну спрямованість підготовки фахівців; б) науково-дослідницький складник освітніх і навчальних програм; в) варіативну частину навчальних планів; г) кроскультурний характер освітнього контенту; ґ) тісну співпрацю розробників програмового забезпечення з працедавцями та д) європейську орієнтацію й ціннісне значення освітньої діяльності. Автори окреслюють основні напрями формування програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів на сучасному етапі, із яких вказують на стандартизацію змісту й результатів освітньої діяльності; диференціацію змісту навчання і форм контролю за його результатами на різних рівнях вищої освіти; компетентнісну спрямованість й особистісну орієнтацію підготовки фахівців з вищою освітою; взаємозв’язок між освітньо-професійною програмою та програмами навчальних дисциплін; варіативність змісту вищої освіти з урахуванням європейських, національних та індивідуальних потреб і можливостей. Визначено напрями трансформації програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів, що зумовлені стандартизацією змісту й результатів освітньої діяльності, диференціацією змісту навчання і форм контролю за його результатами та варіативністю змісту вищої освіти з урахуванням європейських, національних та індивідуальних потреб і можливостей. Зроблено висновок, що неперехідною умовою ефективних трансформаційних змін програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів в Україні є її європейська освітньо-культурна інтеграція.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/18912
Розташовується у зібраннях:№ 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
323-121-PB-69-72.pdf178.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.