Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18912
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Султанова, Наталія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Корнієнко, Марія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T13:51:11Z | - |
dc.date.available | 2024-02-27T13:51:11Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Султанова Н., Корнієнко М. Напрями трансформації освітніх програм іншомовної підготовки магістрів-філологів (початок ХХІ ст.) // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.69-72. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/18912 | - |
dc.description.abstract | Мета статті — розкрити основні напрями трансформації програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у вітчизняних закладах вищої освіти на початку ХХІ століття. Актуальність проблеми зумовлюється трансформаційними змінами освітньо-професійних програм, відповідно до національних інтересів та освітніх потреб у контексті Європейського освітнього простору. У статті висвітлено основні проблеми й перспективи розвитку магістерської освіти в Україні загалом та іншомовної підготовки магістрів-філологів зокрема. Описано конструктивні ідеї вчених стосовно розробки освітніх професійних програм магістерського рівня різного профілю. Ідеться передусім про: а) інноваційну спрямованість підготовки фахівців; б) науково-дослідницький складник освітніх і навчальних програм; в) варіативну частину навчальних планів; г) кроскультурний характер освітнього контенту; ґ) тісну співпрацю розробників програмового забезпечення з працедавцями та д) європейську орієнтацію й ціннісне значення освітньої діяльності. Автори окреслюють основні напрями формування програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів на сучасному етапі, із яких вказують на стандартизацію змісту й результатів освітньої діяльності; диференціацію змісту навчання і форм контролю за його результатами на різних рівнях вищої освіти; компетентнісну спрямованість й особистісну орієнтацію підготовки фахівців з вищою освітою; взаємозв’язок між освітньо-професійною програмою та програмами навчальних дисциплін; варіативність змісту вищої освіти з урахуванням європейських, національних та індивідуальних потреб і можливостей. Визначено напрями трансформації програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів, що зумовлені стандартизацією змісту й результатів освітньої діяльності, диференціацією змісту навчання і форм контролю за його результатами та варіативністю змісту вищої освіти з урахуванням європейських, національних та індивідуальних потреб і можливостей. Зроблено висновок, що неперехідною умовою ефективних трансформаційних змін програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів в Україні є її європейська освітньо-культурна інтеграція. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | стандартизація освіти | uk_UA |
dc.subject | програмове забезпечення | uk_UA |
dc.subject | трансформаційні зміни | uk_UA |
dc.subject | європейська інтеграція | uk_UA |
dc.subject | зміст освіти | uk_UA |
dc.subject | результати освітньої діяльності | uk_UA |
dc.subject | ціннісна орієнтація | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний характер | uk_UA |
dc.title | Напрями трансформації освітніх програм іншомовної підготовки магістрів-філологів (початок ХХІ ст.) | uk_UA |
dc.title.alternative | TRENDS OF ALTERATION OF EDUCATIONAL PROGRAMS OF FOREIGN LANGUAGE TRAINING OF PHILOLOGY MASTERS (at the beginning of the 21st century) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 27 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
323-121-PB-69-72.pdf | 178.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.