Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСултанова, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorКорнієнко, Марія Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-02-27T13:51:11Z-
dc.date.available2024-02-27T13:51:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСултанова Н., Корнієнко М. Напрями трансформації освітніх програм іншомовної підготовки магістрів-філологів (початок ХХІ ст.) // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.69-72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18912-
dc.description.abstractМета статті — розкрити основні напрями трансформації програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у вітчизняних закладах вищої освіти на початку ХХІ століття. Актуальність проблеми зумовлюється трансформаційними змінами освітньо-професійних програм, відповідно до національних інтересів та освітніх потреб у контексті Європейського освітнього простору. У статті висвітлено основні проблеми й перспективи розвитку магістерської освіти в Україні загалом та іншомовної підготовки магістрів-філологів зокрема. Описано конструктивні ідеї вчених стосовно розробки освітніх професійних програм магістерського рівня різного профілю. Ідеться передусім про: а) інноваційну спрямованість підготовки фахівців; б) науково-дослідницький складник освітніх і навчальних програм; в) варіативну частину навчальних планів; г) кроскультурний характер освітнього контенту; ґ) тісну співпрацю розробників програмового забезпечення з працедавцями та д) європейську орієнтацію й ціннісне значення освітньої діяльності. Автори окреслюють основні напрями формування програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів на сучасному етапі, із яких вказують на стандартизацію змісту й результатів освітньої діяльності; диференціацію змісту навчання і форм контролю за його результатами на різних рівнях вищої освіти; компетентнісну спрямованість й особистісну орієнтацію підготовки фахівців з вищою освітою; взаємозв’язок між освітньо-професійною програмою та програмами навчальних дисциплін; варіативність змісту вищої освіти з урахуванням європейських, національних та індивідуальних потреб і можливостей. Визначено напрями трансформації програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів, що зумовлені стандартизацією змісту й результатів освітньої діяльності, диференціацією змісту навчання і форм контролю за його результатами та варіативністю змісту вищої освіти з урахуванням європейських, національних та індивідуальних потреб і можливостей. Зроблено висновок, що неперехідною умовою ефективних трансформаційних змін програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів в Україні є її європейська освітньо-культурна інтеграція.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectстандартизація освітиuk_UA
dc.subjectпрограмове забезпеченняuk_UA
dc.subjectтрансформаційні зміниuk_UA
dc.subjectєвропейська інтеграціяuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectрезультати освітньої діяльностіuk_UA
dc.subjectціннісна орієнтаціяuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний характерuk_UA
dc.titleНапрями трансформації освітніх програм іншомовної підготовки магістрів-філологів (початок ХХІ ст.)uk_UA
dc.title.alternativeTRENDS OF ALTERATION OF EDUCATIONAL PROGRAMS OF FOREIGN LANGUAGE TRAINING OF PHILOLOGY MASTERS (at the beginning of the 21st century)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
323-121-PB-69-72.pdf178.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.