Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18923
Title: | Гейміфікація як інструмент підвищення ефективності професійної підготовки у вищій освіті |
Other Titles: | GAMIFICATION AS A TOOL FOR INCREASING THE EFFICIENCY OF PROFESSIONAL TRAINING IN HIGHER EDUCATION |
Authors: | Кондур, Оксана Созонтівна |
Keywords: | заклад вищої освіти початкова школа ігрові технології професійна підготовка викладач методика математики майбутній учитель |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Кондур О. Гейміфікація як інструмент підвищення ефективності професійної підготовки у вищій освіті // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.100-104. |
Abstract: | Стаття присвячена питанням підвищення ефективності процесу вивчення методики викладання математики у вищій школі за допомогою ігрових технологій. Навчальна гра – спільна діяльність, яка є однією із важливих психолого-педагогічних основ процесу самореалізації здобувача освіти в навчальній діяльності. Ігрові методи належать до інтерактивних методів навчання. Вони практико-орієнтовані, спрямовані на активізацію студентів, сприяють їхньому професійному розвитку і відповідно підвищують якість освітньої діяльності та результативність професійної підготовки. Це зумовлює актуальність застосування ігрових технологій в освітньому процесі вищої школи. Проаналізовано різні підходи до класифікації ігрових технологій в освіті. Обґрунтовано, що досягнути основних дидактичних цілей навчальної гри можна за умови її ретельної підготовки з організаційної та методичної сторони. Описано приклади використання ситуативно-ігрових технологій навчання для розвитку професійної компетентності майбутніх педагогів. Завдяки організованому педагогічному експерименту встановлено, що ігрові технології навчання математики і методики математики формують активне, ділове, емоційне освітнє середовища. Вони допомагають студентам розвивати комунікативні вміння, сприяють глибшому розумінню математичних та методичних дефініцій. Проаналізовано роль викладача і його взаємодію зі студентами на різних етапах застосування ігрових технологій. Схарактеризовано його позиційне місце в процесі гри. Сучасні вимоги до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти зумовлюють перманентне впровадження інноваційних технологій навчання, з-поміж яких важливе місце посідають ігрові технології. Гейміфікація освітнього процесу у вищій школі вдосконалює підготовку здобувачів освіти до майбутньої професійної діяльності в соціумі. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/18923 |
Appears in Collections: | № 27 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
323-121-PB-100-104.pdf | 231.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.