Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагун, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorДовбенко, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorП’ятка, Надія-
dc.date.accessioned2024-02-29T09:24:29Z-
dc.date.available2024-02-29T09:24:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБлагун Н., Довбенко С., П’ятка Н. Літературний квест як засіб формування читацьких інтересів молодших школярів // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.137-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18931-
dc.description.abstractВикористання інноваційних форм на уроках української мови та літератури збільшує інтерес учнів до предмета, а також сприяє підвищенню якості навчання. Сучасний учитель повинен організовувати урок у такий спосіб, щоб у дітей завжди виникало бажання пізнавати все нове. У розв’язанні цих завдань значне місце посідають ігрові навчальні технології, зокрема квест. Метою дослідження є аналіз та виокремлення особливостей використання літературного квесту як засобу формування читацьких інтересів у молодших школярів. Квест є інтерактивною ігровою технологією, яка містить сюжетний, пригодницький, цілеспрямований та командний характер, що уможливлює учням краще засвоїти навчальний матеріал, учитися під час виконання певних завдань, виявляти певні якості (лідерство, інтелектуальність, доброчинність) та викликає у них безліч позитивних емоцій і спогадів. Саме на уроках літератури вчителі можуть активно використовувати цю інноваційну технологію, під час якої формується та розвивається читацька компетентність, відбувається мовленнєвий, літературний та інтелектуальний розвиток. Це відкриє можливості школярам до самостійної творчої діяльності, навчає сприймати, аналізувати та розуміти прочитане. Літературні квести – це персоналізовані уроки вивчення літератури, які навчають самостійності, творчості та, найголовніше, формують читацькі інтереси в здобувачів освіти. Застосування квест-технологій позитивного впливає на навички інтерпретації художніх творів: в учнів формуються навички соціальної поведінки, колективної роботи в командах, а залучення до реальної практичної діяльності розширює творче середовище для пізнавальної активності. Запропонований нами квест в ігровій формі дає змогу учням розвинути свої комунікативні навички, працювати в команді, поглибити знання в процесі опанування навчального матеріалу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectквестuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectорганізація навчального процесуuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectчитацькі інтересиuk_UA
dc.titleЛітературний квест як засіб формування читацьких інтересів молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeLITERARY QUEST AS A TOOL FOR FORMING READING INTERESTS IN PRIMARY SCHOOL CHILDRENuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
323-121-PB-137-141.pdf272.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.