Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18933
Назва: Формування початкових математичних знань у дітей як умова успішного навчання в новій українській школі
Інші назви: FORMATION OF PRIMARY MATHEMATICAL KNOWLEDGE IN CHILDREN AS A CONDITION FOR SUCCESSFUL EDUCATION IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOL
Автори: Довгий, Олег Ярославович
Бай, Ігор Богданович
Ключові слова: компетентнісний підхід
математична компетентність
початкова математична освіта
здобувачі початкової освіти
Нова українська школа
дошкілля
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Довгий О., Бай І. Формування початкових математичних знань у дітей як умова успішного навчання в новій українській школі // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.147-150.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування математичної компетентності здобувачів освіти, зокрема питанню формування початкових математичних знань у дітей. Математична компетентність належить до ключових компетентностей здобувача освіти. Сьогодні оволодіння математичною компетентністю є показником якості освіти на міжнародному рівні та конкурентоспроможності країни в галузі фундаментальних наук i новітніх технологій. Тому необхідно формувати початкові математичні знання вже в дошкільному віці, а процесові формування математичної компетентності, яку вчителі НУШ здійснюють з першого року навчання дитини в школі, варто реалізовувати на принципах партнерства, наступності, перспективності. З-поміж методів викладання доречно застосовувати ті, які ґрунтуються на взаємодії всіх учасників освітнього процесу, сприяють якісній підготовці дітей до переходу з одного рівня освіти на інший. Зроблено висновок, що курс математики в системі неперервної освіти ґрунтується на відповідному змісті Базового компонента дошкільної освіти й реалізує наступність між дошкіллям та початковою школою у сфері логіко-математичного розвитку, а також забезпечує перспективність у навчанні математики в 5-му класі. З-поміж завдань початкової математичної освіти – формування елементарних математичних уявлень і понять,зокрема такі: набуття знань про множину, число, розмір, форму, простір і час; формування широкої початкової орієнтації в кількісних, просторових і часових відношеннях навколишньої дійсності; формування навичок і вмінь з лічби, вимірювання, обчислення; оволодіння математичною термінологією; розвиток пізнавальних інтересів і здібностей, розумовий розвиток дитини загалом. У Новій українській школі (НУШ) математична освіта набуває нових особливостей. Складниками предметної математичної компетентності здобувача початкової освіти є обчислювальний, вимірювальний, геометричний, алгебраїчний, інформаційно-графічний, логічний, комунікативний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/18933
Розташовується у зібраннях:№ 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
323-121-PB-147-150.pdf195.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.