Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотик, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorШкледа, Леся Іванівна-
dc.date.accessioned2024-02-29T10:23:12Z-
dc.date.available2024-02-29T10:23:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКотик Т., Шкледа Л. Сучасні підходи до оновлення змісту початкової освіти та напрями їх реалізації для розвитку емоційного інтелекту молодших школярів // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.151-155.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18934-
dc.description.abstractПереорієнтація сучасної української школи із знаннєвої на компетентнісну має на меті формування в учнів життєвого досвіду, необхідних знань, умінь та цінностей, важливих для успішної реалізації в швидкозмінюваному суспільстві. Концепція Нової української школи (НУШ) проголошує особистісно зорієнтоване навчання, тобто орієнтоване не на звичайне засвоєння знань, а на формування особистості самої дитини, її характеру, ставлення до світу. Мета модернізації системи освіти – переведення вектора пізнання із зовнішнього світу дитини, створеного природою та людиною, на засвоєння процесів взаємодії з цим світом, розуміння смислів власної діяльності. Відтак особливої актуальності набуває змістове наповнення освітнього процесу в початковій школі задля реалізації завдань НУШ, зокрема в аспекті розвитку такої особистісної якості учнів, як емоційний інтелект. У статті розкрито передумови становлення сучасних підходів до організації освітнього процесу, структурні компоненти змісту роботи з розвитку особистісного світогляду учнів початкової школи, особливості нових підходів до реалізації змісту початкової освіти та їх особистісно-ціннісне спрямування та емоційні складові освіти. Висвітлено результати аналізу програмового забезпечення розвитку емоційного інтелекту молодших школярів, поданого в чинних типових освітніх програмах та Державному стандарті загальної початкової освіти України. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів є наскрізною змістовою лінією, тобто обов’язковим освітнім результатом, що формується засобами всіх освітніх галузей і слугує показником якісних змін у системі початкової освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectсучасні підходи до навчання та їх емоційно-ціннісне спрямуванняuk_UA
dc.titleСучасні підходи до оновлення змісту початкової освіти та напрями їх реалізації для розвитку емоційного інтелекту молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeMODERN APPROACHES TO UPDATING THE PRIMARY EDUCATION CONTENT AND THEIR IMPLEMENTATION DIRECTIONS FOR THE DEVELOPMENT OF JUNIOR SCHOOL STUDENTS’ EMOTIONAL INTELLIGENCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
323-121-PB-151-155.pdf194.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.