Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18943
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Блавт, Оксана Зіновіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-04T07:15:55Z | - |
dc.date.available | 2024-03-04T07:15:55Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Блавт О. Формування інклюзивної моделі фізичного виховання для здобувачів вищої освіти з інвалідністю - ветеранів війни в закладах вищої освіти // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2023. - № 28. - С.5-10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/18943 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена нагальною потребою забезпечити повноцінну можливість здобуття вищої освіти учасникам бойових дій, а передовсім ветеранам війни, з-поміж яких чимало здобувачів вищої освіти з інвалідністю. Досліджено, що виклики, пов’язані із реалізацією інклюзивної освіти, які постали перед системою освіти України, є тотожними до європейських систем. Імплентація зарубіжного досвіду у вітчизняний освітній процес представляє собою креативне поєднання ключових компонентів корекційного розвитку та взаємодію учасників освітнього процесу (педагогів та здобувачів вищої освіти з інвалідністю-ветеранів війни) у процесі інклюзивного фізичного виховання, скерованого на подолання впливу наслідків війни задля усунення порушень у стані їхнього здоров’я. З’ясовано, що зусилля треба спрямувати на обґрунтування і створення ефективних моделей інклюзивного фізичного виховання, організованого на основі сучасних інноваційних загальнонаукових і спеціальних технологій, теорії, методики і практики фізичної культури, які б забезпечували високий рівень фізичної активності здобувачів вищої освіти з інвалідністю-ветеранів війни, адаптації їх у середовищі навчального закладу, сприяли б їхньому здоров’юзбереженню та досягненню прогнозованих результатів під час навчання. Виокремлено напрями імплантації прогресивних ідей у процесі формування інклюзивної моделі фізичного виховання для здобувачів вищої освіти з інвалідністю-ветеранів війни в закладах вищої освіти. Серед таких: підготовки фахівців із фізичного виховання, які повною мірою володіють інклюзивною компетентністю; оновлення змісту методик у сфері інклюзивного фізичного виховання; цілеспрямованої просвітньо-інформаційної роботи задля розвитку в здобувачів вищої освіти з інвалідністю-ветеранів війни потреби у фізичному самовдосконаленні та здоров’язбереженні; розвиток мотивації до занять фізичним вихованням здобувачів вищої освіти з інвалідністю-ветеранів війни; підтримка організації здобувачів вищої освіти з інвалідністю-ветеранів війни в їхньому фізичному вихованні нарівні з усіма учасниками освітнього процесу; створення центрів фізкультурно-спортивної спрямованості для здобувачів вищої освіти з інвалідністю-ветеранів війни в закладах вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | здобувач вищої освіти з інвалідністю-ветеран війни | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | фізична активність | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.title | Формування інклюзивної моделі фізичного виховання для здобувачів вищої освіти з інвалідністю - ветеранів війни в закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | FOrMATION OF AN INCLUSIVE MODEL OF PhySICAL EDUCATION FOr STUDENTS WITh DISAbILITIES WhO ArE WAr VETErANS IN hIGhEr EDUCATION INSTITUTIONS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 28 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7221-Текст статті-21722-1-10-20231121.pdf | 207.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.