Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/18950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлійчук, Любомира Василівна-
dc.date.accessioned2024-03-04T07:37:31Z-
dc.date.available2024-03-04T07:37:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІлійчук Л. Українська освіта в умовах війни: нові виклики, загрози та вектори змін у контексті забезпечення якості освіти // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2023. - № 28. - С.16-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18950-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз стану системи освіти за умов російської агресії проти України. В основу статті покладено законодавчі та нормативні документи, що регулюють правовий режим воєнного стану в Україні та особливості функціонування освітньої системи в цей період, а також матеріали і результати досліджень Міністерства освіти і науки України, Державної служби якості освіти України, Державної наукової установи «Інститут освітньої аналітики», Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Наведено офіційні статистичні дані про кількість закладів освіти та здобувачів, які в них навчаються, а також пошкоджені й зруйновані заклади освіти під час війни. Виокремлено виклики та загрози, з якими зіштовхнулась освітня система під час агресії російської федерації проти України, її вплив на функціонування освітньої системи й забезпечення якості освіти, серед яких: загроза життю та здоров’ю учасників освітнього процесу, масштабні руйнування освітньої інфраструктури, значні втрати контингенту здобувачів освіти, педагогічного й викладацького складу, обмеження доступу до освіти, втрата управлінського освітнього контролю на територіях, що потрапили під тимчасову окупацію або перебувають у зоні активних військових дій, зменшення видатків державного та місцевих бюджетів на освіту. Результати досліджень показали, що після повномасштабного вторгнення росії в Україну, незважаючи на серйозні виклики й загрози, освітня система на всіх її рівнях вистояла та продовжила функціонувати. Водночас відбулися значні зміни в організації освітньої діяльності закладів освіти, які беззаперечно вплинули на якість надання освітніх послуг. Ці вектори змін стосувалися насамперед безпекової ситуації в різних регіонах країни, вибору моделей організації освітнього процесу, його матеріально-технічного й інформаційного забезпечення, підтримки різних категорій учасників освітнього процесу тощо.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectзабезпечення якості освітиuk_UA
dc.subjectучасники освітнього процесуuk_UA
dc.subjectосвіта за умов війниuk_UA
dc.titleУкраїнська освіта в умовах війни: нові виклики, загрози та вектори змін у контексті забезпечення якості освітиuk_UA
dc.title.alternativeUKRAINIAN EDUCATION IN THE CONDITIONS OF WAR: NEW CHALLENGES, THREATS AND VECTORS OF CHANGES IN THE CONTEXT OF ENSURING THE QUALITY OF EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 28

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7236-Текст статті-21801-1-10-20231125.pdf269.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.