Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦарик, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorПаничок, Тетяна Ярославівна-
dc.contributor.authorМаксимчук, Жанна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-03-04T09:16:57Z-
dc.date.available2024-03-04T09:16:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦарик О., Паничок Т., Максимчук Ж. Особливості культури мовлення в процесі бізнес-комунікації // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2023. - № 28. - С.36-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18966-
dc.description.abstractДослідження цієї статті зосереджене на важливості культури мовлення в контексті бізнес-комунікації. Бізнес-комунікація в сучасному світі стала невід'ємною частиною успішної діяльності будь-якої організації. Вона включає в себе обмін інформацією, перемовини, презентації, спілкування з клієнтами та колегами, що робить важливим аспектом її ефективності культуру мовлення. Автори розглядають основні аспекти культури мовлення в бізнес-середовищі та її вплив на результативність комунікації в організаціях, наголошують на важливості правильного використання мови, виразності, структурування мовлення та інші ключові елементи культури мовлення для досягнення цілей бізнес-комунікації.Окрема увага приділяється міжкультурним аспектам бізнес-комунікації, оскільки в сучасному світі багато компаній мають міжнародні зв'язки та спілкування з клієнтами та партнерами з різних країн і культур. Проаналізовано виклики, пов'язані з різницею в культурних нормах і вимогах до комунікації, запропоновано рекомендації для ефективного спілкування в міжкультурних контекстах. Наголошено на культурі усного й писемного спілкування.Також розглядається вплив сучасних інформаційних технологій на культуру мовлення в бізнес-комунікації. Спілкування шляхом електронної пошти, відеоконференцій, соціальних мереж та інших інструментів істотно змінилося за останніх років, і це також має вагомий вплив на те, як фахівці використовують мову в бізнес-середовищі.Автори закликають до розвитку навичок культури мовлення як важливого аспекту професійного розвитку, надають читачам практичні поради і інструменти для поліпшення їхніх навичок комунікації в бізнесі, а також підкреслюють важливість постійного самовдосконалення в цьому аспекті, пропонують глибокий аналіз та важливі висновки щодо ролі культури мовлення в сучасному бізнес-середовищі, самовдосконаленні фахівців.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectбізнес-комунікаціяuk_UA
dc.subjectкультура мовленняuk_UA
dc.subjectефективність бізнес-комунікаціїuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectвплив технологій на культуру мовленняuk_UA
dc.subjectрозвиток навичок мовленняuk_UA
dc.subjectкомунікаційні навички бізнесуuk_UA
dc.subjectмовленнєва культура в організаціяхuk_UA
dc.titleОсобливості культури мовлення в процесі бізнес-комунікаціїuk_UA
dc.title.alternativePECULIARITIES OF SPEECH CULTURE IN BUSINESS COMMUNICATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7240-Article Text-21809-1-10-20231125.pdf208.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.