Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовба, Микола-
dc.date.accessioned2024-03-04T14:22:12Z-
dc.date.available2024-03-04T14:22:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКовба М. Еволюція підходів до змісту військово-патріотичного виховання старшокласників (2015 – 2022 рр.) // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2023. - № 28. - С.57-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18973-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній темі – військово-патріотичному вихованню юнацтва. Досліджується еволюція військово-патріотичного виховання старшокласників в Україні в період з 2015 до 2022 рр. Проаналізовано зміну парадигм і педагогічних концепцій у військово-патріотичному вихованні, а також вплив національно-патріотичних подій на навчальний матеріал і методики, що застосовуються до учнівської молоді. Розглядається вплив державних і громадських інституцій, педагогів та засобів масової інформації на формування військово-патріотичних переконань учнівства. Основний акцент робиться на вивченні змін, внесених до навчальних програм, підручників та організації позакласних заходів у цей період.Дослідження також аналізує залучення учнів до військово-патріотичної діяльності та заходів, а також їхнє сприйняття цього виду виховання. Автор висуває тезу, що військово-патріотичне виховання в Україні пройшло помітні трансформації протягом розглянутого періоду, віддзеркалюючи суспільні зміни та еволюцію поглядів на національну оборону та патріотизм.Проаналізовано основні тенденції та підходи до військово-патріотичного виховання у згаданий час. Матеріали дослідження містять елементи, які покликані формувати в учнів уявлення про престижність військово-патріотичної діяльності, важливість підтримання міцного здоров'я та фізичної форми, а також розвиток здібностей до навчання та творчих здібностей. Функціональні компоненти компетентностей охоплюють комплексне розуміння правил, що регулюють військово-патріотичне виховання, а також ґрунтовне розуміння історичного минулого. Проведений автором аналіз свідчить про те, що військово-патріотичне виховання в Україні зазнало помітних трансформацій протягом досліджуваного періоду, віддзеркалюючи суспільні зрушення та еволюцію поглядів на національну оборону і патріотизм.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectвійськово-патріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectпрограми вихованняuk_UA
dc.subjectпідходи вихованняuk_UA
dc.subjectтехнології військово-патріотичного вихованняuk_UA
dc.subjectстарша школаuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.titleЕволюція підходів до змісту військово-патріотичного виховання старшокласників (2015 – 2022 рр.)uk_UA
dc.title.alternativeTHE EVOLUTION OF METHODS TO THE CONTENT OF MILITARY-PATRIOTIC EDUCATION AMONG HIGH SCHOOL PUPILS (2015 – 2022 YEARS)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7226-Текст статті-21725-2-10-20231126.pdf177.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.